![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus neen. Uw link naar een uitzending van FRANCE 5 interesseert mij geen zak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I rest my case. (zeker omdat ik delen van de transcriptie van de docu er zelfs bij heb gezet....)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 10 juli 2014 om 16:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 10 juli 2014 om 16:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Heb je niets beters te vertellen ? Beste Lof der Zotheid. Als je iets verkondigt probeer het dan te staven, in plaats van als een puber iemand achterna te hollen. Heb je wel een eigen mening. Lof der Zotheid. Wat vind je van FRANCE 5 ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen, ik heb uw Youtube-filmpje niet gezien. Youtube als nieuwsbron interesseert mij niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat een documentaire via youtube te herbekijken valt (zoals in mijn voorbeeld een documentaire uitgezonden op France 5) dat youtube voor de nieuwsgaring heeft gezorgd. U maakt zichzelf hier werkelijk belachelijk . youtube is geen radiostation.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 10 juli 2014 om 17:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, dat mag U niet. Tot nader order heeft de gedachtenpolitie in Blegië het gebruik van nazi als koosnaampje als verboden geklasseerd.
Alleen linkse politici mogen dat gebruiken om stemmers van niet linkse partijen mee aan te duiden.
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
![]() About 1,200,000,000 results (0.35 seconds) Search Results European Commission - YouTube www.youtube.com/user/eutube YouTube ‑ EU Tube Channel Official EU Youtube Channel. Find the latest video campaigns and relevant information about policies on Europe. The Commission's job is to represent and ... The European Union Explained* - YouTube Video for eu youtube► 5:51► 5:51 www.youtube.com/watch?v=O37yJBFRrfg Jul 2, 2013 - Uploaded by CGP Grey CGPGrey T-Shirts: http://dftba.com/product/10m/CGP-Grey-Logo-Shirt Help support videos like this: http://www ... What is the EU? - YouTube Video for eu youtube► 3:17► 3:17 www.youtube.com/watch?v=b2-4gpRIkUE Mar 21, 2008 - Uploaded by MrMillerProductions A short European Union video which I have edited that describes what the EU is all about. Music from The Who ... European Parliament - YouTube www.youtube.com/user/EuropeanParliament Spreading deep into Europe, be it in the drugs trade, human trafficking or counterfeiting goods, criminals operate across borders and burn a hole in Europe's ... European Union Channel - YouTube www.youtube.com/user/EUofficial YouTube home · Upload Sign in ... EU: when the dreams become reality. by EUofficial; 5,351 views ... European Union Power + explication. by EUofficial; 1,505 ... Council of the EU - YouTube www.youtube.com/user/eucouncil (This video has subtitles in the 24 official languages of the EU. You can activate your preferred language by clicking on the subtitles button in the Youtube ... JSConf - YouTube www.youtube.com/user/jsconfeu A quick recap of JSConf EU 2013 in Berlin, Germany, September 14 and 15th. JSConf EU 2014 is happening September 13 + 14, 2014! 2014.jsconf.eu/ Music is ... eu - YouTube www.youtube.com/user/eu YouTube home · Upload Sign in. Search ... eu. Home. Videos · Playlists · Channels · Discussion · About. No recent activity. Popular channels on YouTube ... How the EU works - YouTube Video for eu youtube► 6:46► 6:46 www.youtube.com/watch?v=VvIPSY_Sbfg Oct 20, 2010 - Uploaded by TalkToEU This video gives a pretty good outline of how the +European Union works, and in particular the role that the ... EU Careers - YouTube www.youtube.com/user/EUCareers The EU Institutions employ 40000 women and men from a wide variety of cultural, educational, and professional backgrounds who are united by their passion fo. enz...enz....
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 14 juli 2014 om 11:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Zo'n halal kip? Die moet dan toch vrije uitloop hebben gekend?
Lekkere lamspita, halal en lekker. Maar wel erg voor het lammetje ![]() Laatst gewijzigd door Peche : 14 juli 2014 om 23:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Halalkip vrije uitloop? Keep on dreaming.
Kip is praktisch altijd halal want die moeten ze niet verdoven, en het is voldoende dat er een Bismillah bandje wordt afgedraaid zodat ze jodelend hun einde tegemoetgaan.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om kip halal te slachten zijn het dezelfde voorwaarden als voor het slachten van olifant, walvis of 3 tenige luiaard.
Geen onrein dier zijn. De keel vlot oversnijden. Bloedfonteintjes richting Mekka. Goed laten leegbloeden. Zonder geestensverruimende of verdovende middelen, noch voor het beestje, noch voor de slachter. Dus geen koffie, thee, sigaretten, energydrinks, wiet, qat of asperine. Alcohol gaan we nog niet eens in het rijtje zetten. De slachter moet moslim zijn. Gebedje prevelen tijdens het kelen. Dus, een legbatterij kip is prima halal slachtbaar. Maar Oh wee als er een varken naast heeft gelopen.
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
![]() Citaat:
Beste Rudy. Ik "verkondig" niets, ik reageer enkel op basis van wat ik zie, hoor en lees. Aangezien zo een perceptie, zoals u zelf zegt, subjectief is, valt er hier weinig te staven. Dat u dit puberaal vindt, zegt meer over uzelf dan over mij. Rudy. Ik vind France 5 niet de allerbeste kwaliteitszender, maar voel me niet te goed om het te bekijken, als het als bron wordt aangegeven, aangezien ik ondanks mijn eigen subjectiviteit betreffende mijn eigen mening toch nog objectief genoeg probeer te zijn de mening van de discussiepartner te begrijpen.
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kijk sowieso geen Franstalige TV , daar ik geen Frans spreek ,
en daar ik er 98% geen klop van versta !! Voorkeur: Vlaamse/Nederlandse & English gesproken TV , echter .... ik kijk bijna nooit meer TV !! http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=286 Bio & mager/lighteten wordt of mag ook apart worden gelegd !! Dus dat ze aparte vakken halalvoeding of weet ik wat zetten , wat zou daar dan , volgens sommige , verkeerd aan zijn ?? Verder: (veronderstelling) Iemand die geen kebap lust , zouden ze (eventueel) racist (kunnen) noemen , een halal-eter die geen spek lust of eet , tja .... http://forum.politics.be/showpost.ph...0&postcount=92 Op zich halal of niet-halal maakt me niet zo uit , maar .... ik wil NIET dat het wordt opgedrongen !!!! Wie halal wil , mij best !! Wie niet-halal wil , mij best !! Ik ga naar de winkel , ik wil kopen wat ik wil !!!! En ja , ik eet heel graag spek , ook kebap !! Wie er niet mee kan leven dat niet-halal tussen halal ligt , start een eigen full-halal winkel , vwala !!!! Algemeen: Wat geloofsgeloof (religie) allemaal teweeg brengt , ongelooflijk !!!! Er is maar 1 aarde , help die om zeep , wat dan ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Worden hokken in geramd en getransporteerd, ondersteboven gehangen en machinaal de keel overgesneden. Dat is halal? My ass. Een moslim zou zeer bewust moeten zijn van het feit dat een kip zonder vrije uitloop geen halal kip is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dier mag niet mishandeld worden. |
|
![]() |
![]() |