![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het feit dat je dit hier neerzet zegt veel over jou: je hebt nog lange niet de juiste mindset. Op je gezicht gaan is een cruciaal onderdeel van het pad naar rijkdom. Iemand die daardoor opgeeft verdient het niet, iemand die terug rechtkrabbelt, verder doet en leert uit zijn fouten die komt er wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je kan enkel rijk worden door anderen voor u te laten werken. That's it.
Van zelf keihard te werken ga je niet rijk worden, integendeel zal het uw leven zelfs inkorten. Uit de juiste baarmoeder recht in de boter geworpen geweest zijn helpt ook uiteraard.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vul maar snel uw formulierke in van den euro millions.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Partijlid
|
![]() tropische landbouw
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Het nieuwe rijk zijn is helemaal niets bezitten naar mijn gedacht. Dat is nu rijk zijn in 2014 en dan lachen en zeggen pak maar eens iets af als je durft .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Parlementslid
|
![]() Koop Bitcoin, bembem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om rijk te worden moet je de 10% regel toepassen.
Bijvoorbeeld: je koopt 1000 onderbroeken aan 1 euro 't stuk. Je verkoopt ze aan 10 euro 't stuk. Dat is tien procent winst. Zo word je rijk. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1 euro aankoop en 1.10 euro verkoop is 10% winst.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Straks leest de belastingdienst dit mee!!! ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Vreemdeling
|
![]() Rijk worden ga je er niet van doen maar er zijn nog leuke dingen te doen. Zo sleutel ik al vele jaren aan oudere wagens. Een uit de hand gelopen hobby die ik nog met veel plezier doe. Een voorbeeld : ik kocht half vorig jaar in Duitsland een oudere porsche carrera. Voor de kenners een 930 turbo van '79. In slechte toestand maar niet op geroest en met een werkende motor. Ik heb eigenhandig de wagen afgeschuurd, bij gelast waar nodig, laten herspuiten, ander interieur voor gezocht, mechanisch in orde gezet enzovoort. Op het einde van de rit was ik in totaal 27000 euro kwijt. Die wagen is nu onlangs voor 43000 euro verkocht. geld waar geen haan naar kraait. 16000 euro aan verdient. Geld dat handje contant is. En zo probeer ik toch minstens twee wagens per jaar te restaureren.
Zo heb ik toch al zeker een twintigtal wagens gedaan. Nu ben ik gestart aan een ferrari 308 GTS van 1980. Moeilijker voor betaalbare onderdelen te vinden maar eens die klaar voor verkoop staat brengt die minstens evenveel of zelfs meer op. En in de running is nog een lamborghini espada van 1974. Laatst gewijzigd door Profiteureersteklas : 9 juli 2014 om 10:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Vreemdeling
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door Profiteureersteklas : 9 juli 2014 om 10:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het hangt er maar vanaf hoe rijk je wil worden en hoeveel moeite je wil doen natuurlijk. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Troubadour : 9 juli 2014 om 10:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een rijk lief opscharrelen
![]() |
#37 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Best eens een paar afleveringen van de smurfen bekijken, dan zult u precies zien wat Gargamel zijn plannetjes met die walgelijke, kleine, blauwe smurfen zijn. Ik zeg niet dat het lukt, daarom is hij nog niet rijk. Maar ja, wie heeft er ooit beweerd dat het altijd spotgemakkelijk is rijk te worden?
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien is dit iets. Een kennis van ons werd ooit eens via kapaza gecontacteerd: of ze niet voor 50 euro één van haar gedragen onderbroeken wou verkopen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 9 juli 2014 om 14:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Doen wat ge graag doet. Als het per chance iets is waar ge veel geld mee kunt verdienen, wordt ge rijk.
Zoniet, hebt ge ten minste een goede tijd. En dat is ook op zich al een vorm van rijkdom. Veel geld verdienen en tegen uw goesting werken is ook niet alles. Vergeet niet dat de tijd die je hebt op deze planeet eindig is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |