![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien is halal slachten gewoonweg discriminatie. Men gaat er immers van uit dat alleen Moslims dieren op de juiste manier kunnen slachten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() In de eerste rubriek was eigenlijk een reaktie op een andere post. Maar ik vond het eigenlijk ook een aparte topic in de tweede rubriek waard.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. Laatst gewijzigd door Doomy : 10 juli 2014 om 18:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Bewijs eens dat ik halal slachten verdedig. Ik dacht dat ik een pleidooi voor vegetarisme hield? Zelf ben ik konsekwent vegetariër, en ben ik ik tegen de vleesindustrie in het algemeen (en dus ook tegen halal-slachten). Ik ben konsekwenter dan jullie.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. Laatst gewijzigd door Doomy : 10 juli 2014 om 18:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Ook in de westerse slachthuizen is dat "verdoofd slachten" erg relatief. Bekijk de link naar het eerste filmpje in mijn beginpost. Als het je echt om dierenliefde te doen is, wordt dan vegetariër in plaats van de hypokriet uit te hangen.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. Laatst gewijzigd door Doomy : 10 juli 2014 om 18:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Gij ziet spoken. Als religieuze zeloten mij ooit hun levenswijze proberen op te leggen is de kans groot dat niet jij maar ik op de barrikaden zal staan om mijn individueel zelfbeschikkingsrecht te verdedigen, en dat gij als een bange wezel op de vlucht zal slaan.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. Laatst gewijzigd door Doomy : 10 juli 2014 om 18:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. Laatst gewijzigd door Doomy : 10 juli 2014 om 19:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge kunt ook gewoon een draadje tegen vleeseten beginnen. Dan pas zou je geloofwaardig overkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=7eoF6w7R9oI
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. Laatst gewijzigd door Doomy : 10 juli 2014 om 19:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tegen dat het zover is heb jij je individueel zelfbeschikkingsrecht al voorgoed verspeeld hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vleeseter zijn is geen rede om dieren slecht te behandelen. Uw argumentatie slaat dus nergens op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() Met dat dierenwelzijn wordt ondanks alle wetgeving een serieus loopje genomen. Zie de link in mijn vorige post. Het is maar best dat er organizaties zoals GAIA zijn.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. Laatst gewijzigd door Doomy : 10 juli 2014 om 20:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is duidelijk een verschil tussen verdoofd en onverdoofd slachten. Wat begrijpt ge daar niet aan ?? Mijn woede is dat dierenleed wordt getolereerd om een ingebeelde godheid terwille te zijn. En of het nu joden (kosjer) of islamieten (halal) zijn, maakt voor mij helemaal geen verschil.
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Elektrokutie zou minder pijnlijk zijn dan de keel oversnijden? Vraag het eens aan een terdoodveroordeelde die op een elektrisch stoel zit.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb aanstoot aan het discriminatoire karakter van halal (slachter is immers geen atheïst) alsook dat gebed dat ze erbij prevelen. Het is zeer logisch om daar een probleem mee te hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs vleeseters zullen het er mee eens zijn. Geen enkele reden dus om er halal bij te sleuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() Als de beul niet wordt gediskrimineerd is dieren pijn doen dus OK?
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() Het zijn omgekeerd de anti-islamitische halal-tegenstanders die er het dierenwelzijn bijsleuren om te verbergen dat ze eigenlijk gewoon iets tegen bruine mensen hebben. Als ze ongevraagd op het terrein van dierenrechtenaktivisten komen, dan hebben die laatsten ook recht om er hun mening over te zeggen.
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |