![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Reden temeer om fulltime werk te zoeken.
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zeker nu de (variabele) hypotheekrente zo historisch laag staat, zou ik wel weten waarvoor te kiezen! Laatst gewijzigd door Miauw! : 22 juli 2014 om 15:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() In de Kempen? En ik werk in de rand rond Brussel en een auto heb ik niet. Gaat gij anders 2 uur op een trein zitten met drie overstappen voor een deeltijdse job. Dan ben ik binnen het jaar compleet op. Trouwens met mijn werkuren (tot 24 u.) is er geen openbaar vervoer meer te vinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben je dan gewoon lui, of is er meer aan de hand?
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het enige wat ik wil is in een simpele, al dan niet mobiele woning kunnen leven, met niet al te veel belastingen en verspilling, mijn domicilie wettelijk kan regelen en met rust gelaten kan worden. Wat de meerderheid hier doet maakt mij niet uit. Het zijn keuzes en ik respecteer ieders keuze. Laatst gewijzigd door Lance : 22 juli 2014 om 16:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Neen, niet de juiste vraag. Want zelfs al ben ik lui omdat ik maar deeltijds werk, en dus minder energetisch ben dan het gemiddelde, wat ik gerust wil toegeven, ik heb het recht om lui te zijn, want ik ben ook bereid om in te boeten aan welvaart. In België bestempelen ze zoiets als 'mensonwaardig leven' en laten ze het wettelijk niet toe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het geval van luiheid --> trek uw plan. In het geval van (bijvoorbeeld) autisme --> zoek (professionele) hulp.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, niet officieel.
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat wil ze niet als ik het goed begrijp.
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je wil alleen wonen maar je wil/kan het niet betalen. Dan zijn we toch uitgeklapt.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Burger
|
![]() Daguitstap naar Overpelt en u vervoegen bij uw lotgenoten, mochten ze er nog staan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() "Ben jij nu zo dom of doe je maar alsof?" Deze quote van Louis van Gaal lijkt me hier wel op zijn plaats.
Als dat mogelijk was zou ik hier niet om raad vragen. Dan zat ik al lang op een camping met domicilie lekker bij de mama. Neen, ik heb niemand om een domicilie bij te zetten en dan nog, ik wens niks illegaal te doen want zo ben ik (spijtig genoeg) niet opgevoed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() 't keteltje
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister
|
![]() Zo gaat men in België inderdaad om met mensen met een psychiatrische, psychische problematiek. Het is duidelijk dat de vraagsteller ook last heeft van zulke problemen. Toch is hij bereid te werken, maar dan op zijn tempo. Helaas kan dit bijna alleen in een beschutte werkplaats.
Blijven zoeken naar iets klein en goedkoop in een groene buurt met in de buurt een bedrijvenpark, het zal wel eens uit de lucht vallen.