![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ooit het verhaal gelezen van een moslim-man die weigerde om de dokter van wacht op de spoed-afdeling zijn vrouw te laten onderzoeken. Zijn vrouw leed hevige pijnen maar de man wou niet dat een man haar onderzocht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
En ik ben het ook eens dat het een tweesnijdend mes is. Het was dan ook bedoeld als voorbeeld van dat kenmerk van zijn voorbeeld aan Het Oosten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Gouverneur
|
![]() M.a.w. blokkendoos revisited maar dan met een tandarts.
Massahysterie en publiek lynchen zit bij sommigen toch nog erg hard ingebakken. Ik begrijp trouwens perfect wat de tandarts zegt, elke Hijab, te beginnen van het Al-Amira-model: ![]()
![]() |
#25 |
Minister
|
![]() Dat zijn dan al twee leden van Groen (Calvo, Kastit) die openlijk mensen beschuldigen. CGKR? Nergens te bespeuren uiteraard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() het loopt hier de laatste tijd vol met moslims.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.gva.be/cnt/dmf20140801_01...tegen-tandarts
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 1 augustus 2014 om 13:25. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Heeft het centrum deze arts ook aangeklaagd? Betwijfel het want van moslims laten ze alles toe.
"Antwerpse arts weigert Joodse vrouw behandeling" http://www.standaard.be/cnt/dmf20140731_01199037 |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() "Winkel weigert te verkopen aan Joodse"
http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-a...odse-a1945661/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik denk dat sommige zelfs niet het verschil tussen discriminatie en racisme , zoals sommige links & rechts niet kunnen onderscheiden !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Misschien dat mensen met een beroep en een ideologie daar een klaardere kijk op hebben..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
toen ik geopereerd werd aan m'n wijsheidstanden kreeg ik zelfs een soort van douchekapje over m'n haar, lol .. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() én als ik naar mijn tandarts ga krijg ik zelfs een soort van cape rond m'n nek gewikkeld, zoals bij de kapper lol
die tandarts is gewoon een hypocriete racist |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Altijd eigenlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraag is of naar de tandarts gaan wel halal is. Heeft de moh daar ooit iets over gezegd of over laten optekenen in dat haatpamflet?
En oei, als dat 'n mannelijke tandarts is en dat kopvod zit daar helemaal alleen met die potentiële verkrachter die z'n lusten niet kan bedwingen, lijkt me niet echt kosjer, muzelminakes; blijf toch maar weg bij dat soort harammigheid!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zoals steeds zal de waarheid ergens in het midden liggen. Waarschijnlijk zelfs ietske meer naar de tandarts toe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die vod zit immers onder haar kin gebonden. |
|
![]() |
![]() |