![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Snelwegen zijn saai op de moto.
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen enkel probleem hoor, er bestaan kits om dat op te lossen. En anders handige harries die wat RVS kunnen verwerken om schakel/rempedaal te verplaatsen.
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wist dat het daar dikwijls zo'n toestanden zijn, zeker als de douane er zit. Je moet ook niet denken dat die DIV medewerkers zich daar gaan forceren hoor, als het middag is dan sluiten ze hun boeltje net zoals 's avonds. Een echte ambtenarenmentaliteit hebben die mannen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Had ik maar al een nummerplaat... ![]()
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb ooit met zo'n Savage gereden. Vermogen is zeer beperkt, daarom ideaal om het te leren.
Zeer vermoeiend rijden wel, zo met je voeten onderuit, slecht voor de rug (de mijne toch). Eens je het kan wil je wschl al snel iets anders. Voor mij was de liefde voor shoppers over daarna. Enkel nog motoren met een actieve en comfortabele zithouding (?* la BMW GS 1200 R) voor mij. Of mijn ouwe FN M13 ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik wil cruisen, niet vliegen.
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en een goeie set Facom sleutels voor onderweg ![]() ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 11 augustus 2014 om 18:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
heb t zelfde actieve zithouding is t minst belastend voor de rug. en dan nog ... voor een rit +150km ... doe mij maar nen auto. moto is goed voor ritten tussen 50 en 100 km ... te lang voor de fiets en geen file |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Tegen 7 uur stonden we met 25 man, en tegen 8 uur met 50. Op maandag, woensdag en vrijdag is het erger. Ik was buiten om 8.45, met alles in orde en de belofte dat de plaat morgen, ten laatste overmorgen wordt thuisbezorgd. De twee mensen die er waren werkten toch hard door hoor, geen koffie of telefoonpauze. Kan er niks verkeerd van zeggen, ze zijn gewoon onderbemand.
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() Gehoord van zij die gisteren er waren: die mensen nemen geen break tot de finish. Niet voor koffie, niet voor een sigaret, voor niks.
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() nu kan je sneller traag gaan rijden ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De dag nadien krijgt u een brief van de verzekering dat u niet meer verzekert bent en dat ze het vresterende bedrag terugstorten van zodra ze het rekeningnummer hebben. DIV stort het resterende bedrag ook redelijk snel terug. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |