![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Je bent met de verkeerde nick ingelogd
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tsja, dit moeten we melden
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dus ik heb een week later een nieuwe nick aangemaakt, om in een ander topic hetzelfde bericht te plaatsen? En dat terwijl ik op de tram zat (gisteren 9u47)
![]() En dan ga ik mezelf nog verraden door het aan te kaarten ![]()
Politics used to be mainly about irrelevancies, now it's mostly about irrelevant people. Laatst gewijzigd door IanVD : 28 augustus 2014 om 16:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-gefilmd.dhtml
Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Het is de chauffeur van de bestelwagen die op 1:51 voorbijvliegt aan een snelheid ver boven de 120km/h, gezien de 111km/h op de teller van diegene die het filmde..
Oorzaak van de reactie van de bestelwagen is de chauffeur van de auto die op 2:54 de afrit rechts wil nemen terwijl hij in feite op de middenstrook zit en de chauffeur van de bestelwagen op de rechterrijstrook rijd. De chauffeur van de auto is dan verplicht de volgende afrit te nemen, met in zijn kielzog de bestelwagen die in feite al vanaf de afrit ervoor rechts voorgesorteerd was. Het is een reactie van de chauffeur van de bestelwagen, die in feite uitgelokt is. Hoe zou je zelf zijn als je op de rechterrijstrook rijd en er iemand je de pas afsnijd vanuit de middenstrook om nog vlug de afrit te nemen. Analoog aan het geval van de chauffeur van De Lijn die een agressieve allochtoonse moslima van zijn bus wil. Ook voor de volle 100% uitgelokt door de moslima met het korte lontje. Actie = reactie |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er zijn drie manieren om met een auto te rijden.
Je kan meer dan je plaats opeisen zonder je iets aan te trekken van de verkeersregels. Je kan je plaats op de rijweg opeisen binnen de wettelijke verkeersregels. Je kan ruimte laten zodat een fout van een andere bestuurder niet resulteert in een ongeval. Bestuurders moeten zelf maar kiezen - zolang ze maar beseffen dat je vaak met twee in de klappen deelt bij een ongeval. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |