![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
U kan blijkbaar niet antwoorden en probeert dan maar de rollen om te keren. Ja tarara! Hoe kan unitarisme dat nu oplossen? Veel succes, Bruno heeft er ook al zijn tanden op stuk gebeten!
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelfs Brigitte Grouwels, staatssecretaris voor CD&V te Brussel verklaarde dat wat haar betreft méér nachtvluchten onaanvaardbaar waren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
derdewereldland : Vlaanderen nooit... maar na een splitsing wordt wallonië dat wel omdat ze nooit leerden zelfbedruipend te zijn maar altijd jammerend en scheldend op ons werk hebben geleefd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En bij een onafhankelijk Vlaanderen zou het verstoten Brussel ook maar één "vlaamse" (nacht)vlucht over haar grondgebied laten vliegen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oorspronkelijk bericht door Jazeker
Citaat:
Citaat:
De krantencommentaren van vandaag liegen er niet om. Niet dat wij niet al langer dan vandaag doorhebben dat de BUBbels nooit negatieve commentaar geven op de Franstalige Belgen en hun anti-solidaire gedrag tegenover hun Vlaamse geldschieters...
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 27 september 2004 om 07:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik viel bekanst op mijn gat toen ik las/hoorde dat hij die uitspraak gedaan had, ik dacht tjiens heeft hij zijn hersenen teruggevonden onder zijn tapkast, of... Gisteravond werd me plots alles duidelijk, ... ze hebben gezien dat er serieuse problemen van hun infantiel gedrag aan het komen zijn. Vandaar die statement. Het begint hun te dagen dat het volk het niet meer pikt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het vlaas blok als grootste partij maar een cordon dat in stand blijft... En een minderheidsregering van het blok... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |