![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan je daar een adresje van geven ? Zouden ze daar dan ook achterstallig loon kunnen uitbetalen , want ik doe dat al jaren gratis. Heb je zelf ook zo een regeling ? Want als ik de anti-NVA draadjes zie lijk jij wel sterk geoververtegenwoordigd . Moeilijk woord hé. Daar ga ik vast voor op mn donder krijgen . ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een niqab is geen kledingstuk, dat is een vermomming.
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men mag toch een klein beetje engagement verwachten van de mensen die hier op onze kosten komen leven , nietwaar ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor degenen die dat normaal vinden , vanaf morgen ga ik en vriendjes met een bivakmuts rondlopen. Effe kijken wie dat normaal vind. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het feit dat die vrouw blijkbaar een soort prinses is doet die kerel zijn zaak natuurlijk ook geen goed en wees er maar zeker van dat dit een (grote) rol speelt.
Natuurlijk belachelijk dat er een pv voor slagen en verwondingen werd opgesteld, waarschijnlijk om het veel erger te maken dan het is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar met zijn hoeveelheid, is hij in feite de hardst werkende sos die ik ken. Mochten de sossen in Vilvoorde 36 dossiers per dag behandelen, dan was er geen wachtlijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over het partijkaartdragende gemeentepersoneel bijvoorbeeld.
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eerlijk gezegd, ik zou hetzelfde hebben gezegd tegen zo'n vrouw. Ik geloof niet in spoken, dus praat ik er ook niet mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Het gebruik van dit buitensporig geweld staat niet in vergelijk met de overtreding!
PS: die man was volgens getuigen STOMDRONKEN, is dat misschien ook een reden om hem wat lappen te geven?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat mag een scheef klakse, een zorrohoed of een tent zijn, dat doet er niet toe.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 17 augustus 2014 om 13:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vrij idioot, want met een bivakmuts doe je niets dat met een pruik en een grote zonnebril ook niet gaat. Loop jij ook rond zonnebrillen en pruiken van gezichten te trekken?
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 17 augustus 2014 om 13:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een prinses zou zich ook aan de wet mogen houden. En de beklaagde zou zn pollen moeten thuishouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Wat niemand hier weer schijnt in te zien is het feit dat die moslims en moslima's hier in een land komen waar zo goed al geen burka's te zien zijn. En zich totaal niet storen van het dragen ervan, aldus meer dan overduidelijk te kennen gevende dat zij superieur zijn en zij zelfs in het geheel niet beseffen dat zij zich hoeven aan te passen aan de gewoontes van het land waar zij vertoeven.
Feit is dat moslims zich superieur voelen tegenover niet-moslims niettegenstaande ze achterlijker zijn. Moet gij maar eens proberen in bikini rond te lopen in een Arabische stad. Het verschil tussen haar houding in een West-Europese stad en de houding van een dame in bikini in een stad in bvb Saoudi-Arabie is in de 2 gevallen even extreem vind ik. Kan je je voorstellen dat een West-Europese vrouw even bekrompen zou zijn in haar gedachtengang dat ze in bikini zou rondlopen in een stad in Saoudi Arabie ? Haast onvoorspelbaar vermoed ik. Tenzij ze super-achterlijk is. Ik denk dan ook dat deze prinses super-achterlijk en dom is. Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 17 augustus 2014 om 23:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Als ik flik was had ik haar in haar blootje gezet. En met Demper in de buurt ... zou ze in het vervolg wel 2 keer nadenken vooraleer een PV te laten opstellen. Welke idioot heeft daar trouwens een PV voor opgesteld ? Wilt die haar een pakken misschien ? ![]() Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 17 augustus 2014 om 23:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |