![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
We zullen later wel zien, eerst mijn kinderwens...
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ja...
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is zondag, geniet ervan.
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb deze maand een studentenjob als kassierster in een supermarkt. En ik kan je vertellen wat ik daar al gezien heb. Heb zeker al een aantal hoogzwangere vrouwen tegengekomen die bakken alcohol en pakjes sigaretten naar buiten zeulden. Het was niet om aan te zien. 'Arm baby'tje', denk ik dan. Nog iets anders: mijn nicht is nog niet zo lang geleden bevallen van een tweeling. Nu ja, het zou eigenlijk een tweeling geweest moeten zijn, maar enkel één kind overleefde het. En weet je wat ze achteraf tegen haar zeiden om het rouwproces lichter te maken? Dat ze zo snel mogelijk opnieuw zwanger moest worden. Hallucinant gewoon. Alsof dat ene dode kindje niet van enig belang was. Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 17 augustus 2014 om 12:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er lopen inderdaad teveel mensen rond op deze aardkloot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() Er lopen al te veel van die kutkinderen rond. Ik doneer niets.
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Heel dat donorgedoe is vooral een dikke commerce voor de ziekenhuizen.
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() "Gratis ende voor niets" andermans kinderen op de wereld zetten, onderhouden en opvoeden moet het toppunt van onzelfzuchtigheid zijn. Of is het waanzin?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zoals ik al even aanstipte: opletten geblazen in zulke gevallen. De alimentatieplicht loert steeds om de hoek bij gratis niet-anonieme spermadonatie!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk er niet aan om sperma te doneren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Ik zou mij eerder vragen stellen bij de verantwoordelijkheidszin van de oorspronkelijke ouders, maar ja, dat zal ik wel weer zijn, nietwaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() adoptie vind ik ook beter, maar ja, niet iedereen passeert de selectie daarvoor ... ik bvb. hoewel ik zelf geadopteerd ben, zal als semi-werkzoekende binnenkort waarschijnlijk parttime poetsvrouw niet in aanmerking komen hiervoor ... dus tja, als ik een kind wil dan zal ik wel beroep moeten doen op een spermabank, ik zie me namelijk geen one-night stand ofzo doen met alle risico's op std's dat dit met zich meebrengt ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Waarvan een groot deel kan geholpen worden door adoptie. Dus waarom extra kinderen maken?
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() omdat adopteren niet voor iedereen toegankelijk is .... en omdat niet iedereen die in aanmerking zou kunnen komen voor adoptie automatisch zin heeft om een kind dat niet een deel van z'n "genen" heeft op te voeden ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ongelofelijk dat een narcistische psychopaat zoals Mohammed, dit soort waanzinnig geweld weet uit te lokken bij volwassen mensen |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() Ik stel me vaak de vraag of het wel 'etisch' verantwoord is dat donorsperma (of beter gezegd: hun donoren) zulke strenge controles dient te ondergaan aangaande ziektes en afwijkingen, terwijl in het 'normale' leven de meest zieke mens 'zomaar' een kind kan maken. Net zoals voor adoptie: de procedure doorworstelen als potentiële ouders is vaak moeilijker en duurt soms langer dan een universiteitsstudie, terwijl in het 'normale leven' de grootste incompetente idioot voor nageslacht mag zorgen.
Los daarvan ben ik wel van oordeel dat adoptie- en donorkinderen steeds het recht hebben hun biologische vader/moeder te leren kennen, tenzij ze bijvoorbeeld te vondeling zijn gelegd, dan wordt het vaak een moeilijke onderneming. Iedereen heeft recht op zijn roots ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
b) bij een niet-anonieme vader kan men dit netjes uit vrije wil onderzoeken indien er twijfel zou zijn. Of heeft U liever dat U zich niet laat onderzoeken terwijl je bewust bent van het feit dat je veel kans maakt op het produceren van doodzieke kinderen? c) de wet is ondertussen aangepast (net omwille van genetische overdraagbare ziektes) zodat de kinderen die informatie kunnen opvragen.
|
![]() |
![]() |