Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 augustus 2014, 11:21   #21
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Antwerpistan wordt de nieuwe naam van Antwerpen.
Of ISwerpen!
Oud 24 augustus 2014, 11:24   #22
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN

hamac's schermafbeelding

Standaard

Excuus #1027 is in de maak.
"Wij keren ons tegen de maatschappij omdat we gediscrimineerd worden omwille van onze openlijke steun aan IS waartoe we ons genoodzaakt zagen door de voortdurende discriminatie van onze broeders en zuster."
Oud 24 augustus 2014, 11:31   #23
Leopold de halve
Provinciaal Statenlid

Leopold de halve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
1) Wat verandert dat aan de relatieve en absolute cijfers van migratie naar het Westen i.v.m. de rest?
2) Wat verandert de reden aan de resultaten?
1) Als ik naar dat kaartje zie dat je net hebt gepost zie ik daar een netto immigratie bij Rusland, Japan, Argentinië, Saudi-Arabië en nog wat landen in Afrika en Zuid-Oost Azië. Is dat allemaal het Westen?

2) De reden is de verklaring van de resultaten. Namelijk: geografische nabijheid, reeds aanwezige gemeenschap, taal en van die zaken. De reden is niet dat bepaalde politieke partijen de grens openzetten om stemmen te halen. Dat is absurd. Niet overal in Europa is links aan de macht en toch is er overal immigratie.
Oud 24 augustus 2014, 11:32   #24
subocaj

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Bron

Detail tekst:

Maar we blijven ze maar uitnodigen in Europa ...

De serie over 'Border Control' op tv dat moet sarcasme zijn want hier in Europa zet men de grenzen zelfs nog verder open met alle gevolgen van dien ...

Zijn die Politici hier in België nu zo 'wacko' of verdienen ze daar echt veel mee?

Ik heb er geen idee van maar het is en blijft hoog tijd de grenzen af te gaan sluiten en serieuze controles uit te gaan voeren voor iemand hij/zij toegelaten zal worden in ons land. (meer controles = meer personeel = werk)

Misschien zie ik het wel weer totaal verkeerd, maar toch.

p.s. Mijn verontschuldigingen voor de schuttingstaal maar ik kon het echt niet laten ... (Omdat het over Antwerpen ging zet ik het ook in het Antwerps)

Met wie zijn kloten zijn ze nu feitelijk aan het spelen die Politici die het gevaar niet willen zien?
Waar ga jij naartoe als de Amerikanen je have en goed zouden bombarderen om de enige grondstof die we bezitten, oerdomme politici?
Blijf je dan of zoek je veiliger oorden op?
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2014, 11:36   #25
Carnivore
Staatssecretaris

Carnivore's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
Al wie met tekenen van IS rond loopt, op pakken en kiezen. Of terug naar de woestijn of direct in een oude kolenmijn dumpen.
We hebben afval genoeg in onze maatschappij.
; Als jij of ik t voor t zeggen hadden. Maar dat hebben we niet dus van uw geweldig voorstel komt 0,0% uit.
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2014, 11:55   #26
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

AnarchoChristophe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leopold de halve Bekijk bericht
1) Als ik naar dat kaartje zie dat je net hebt gepost zie ik daar een netto immigratie bij Rusland, Japan, Argentinië, Saudi-Arabië en nog wat landen in Afrika en Zuid-Oost Azië. Is dat allemaal het Westen?
Oh neen, uitzonderingen! De horror! Nu zijn statistiek en trends helemaal zinloos.
Citaat:
2) De reden is de verklaring van de resultaten. Namelijk: geografische nabijheid, reeds aanwezige gemeenschap, taal en van die zaken. De reden is niet dat bepaalde politieke partijen de grens openzetten om stemmen te halen. Dat is absurd. Niet overal in Europa is links aan de macht en toch is er overal immigratie.
Daar heb ik het niet over en dat zeg ik ook niet. Het resultaat als in een sterk veranderende demografie en een botsing van waarden. Of Koreanen in Japan de lokale bevolking wegjagen uit buurten, langzaam de demografie overnemen en het bestaan van aparte legale systemen e.d. eisen wil ik wel eens weten?
Oud 24 augustus 2014, 12:08   #27
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hollande Bekijk bericht
Zet vlug een muur rond die arrogante stad, zijn we ineens van twee problemen verlost,
Van bart de wever en zijn lelijk scarminkel en die godsdienst aanbidders.
We beperken ons tot Borgerhout hoor. Dat verlost ons van een heleboel misdadig tuig, zoals Wouter Van Besien, Zorah Ottman, Marij Preneel, Ikram Kastrit, Tom van Laere,...
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2014, 12:10   #28
Leopold de halve
Provinciaal Statenlid

Leopold de halve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oh neen, uitzonderingen! De horror! Nu zijn statistiek en trends helemaal zinloos.
Je ligt uitgeteld in de touwen, geef het toe.

Citaat:
Daar heb ik het niet over en dat zeg ik ook niet. Het resultaat als in een sterk veranderende demografie en een botsing van waarden. Of Koreanen in Japan de lokale bevolking wegjagen uit buurten, langzaam de demografie overnemen en het bestaan van aparte legale systemen e.d. eisen wil ik wel eens weten?
Moet je dit filmpje eens bekijken hé. Gevonden na 10 seconden googlen. Overal de zelfde migratieproblemen. Niet alleen in Europa.

https://www.youtube.com/watch?v=sENyIKpDdRg

Laatst gewijzigd door Leopold de halve : 24 augustus 2014 om 12:11.
Leopold de halve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2014, 12:25   #29
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

AnarchoChristophe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je ligt uitgeteld in de touwen, geef het toe.
Met iemand die het bestaan van trends ontkent door individuele uitschieters, is geen discussie mogelijk. Een geval van wat 'baten kaars en bril'
Citaat:
Moet je dit filmpje eens bekijken hé. Gevonden na 10 seconden googlen. Overal de zelfde migratieproblemen. Niet alleen in Europa.

https://www.youtube.com/watch?v=sENyIKpDdRg
Als je voor mij de problemen met migratie gaat zoeken, moet ik niet veel meer doen. We onthouden dat moderne migratie ook in Japan, toch nog zo klein (en de fractie Chinezen nog kleiner), een absolute ramp is. Mag ik er nog eens op wijzen dat het aantal illegale migranten in Japan 20 maal lager ligt dan in de EU?

Nu allemaal mooi enzo, maar voor drugs en goedkope arbeid hebben we andere migranten dan die uit het Midden-Oosten en Noord-Afrika. In Japan blijkbaar ook.

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 24 augustus 2014 om 12:27.
AnarchoChristophe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2014, 12:52   #30
metten
Parlementslid

metten's schermafbeelding

Standaard

De 39 reacties op het artikel in HLN werden verwijderd en de reactiemodule uitgeschakeld. Ik vraag mij af waarom!
In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991.
metten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2014, 12:59   #31
hagakure
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door metten Bekijk bericht
De 39 reacties op het artikel in HLN werden verwijderd en de reactiemodule uitgeschakeld. Ik vraag mij af waarom!
De lunch is net voorbij bij het OCAD , de enige werknemer van de zondagse permanentie moet snel nog wat analyseren , anders zijn u en ik hem weer voor
hagakure is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2014, 13:46   #32
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niemand importeert migranten. Migratie is onvermijdelijk, altijd geweest. Stop met de fabeltjes dat dit in andere landen anders zou zijn.
Migratie is inderdaad onvermijdelijk maar de eigenlijke discussie draait rond de strengheid van de toegangs- en verblijfsregels en hoe streng die worden afgedwongen. Als een land daar zeer soepel in is en de nationaliteit uit de sjiekenbak te halen is, ja, dan importeer je kansarmoede, armoede en allerlei ongure types natuurlijk.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2014, 14:55   #33
steventje
Burger

Standaard

Vraag me steeds af hoe Belgie-Europa er zal uitzien binnen 30-40 jaar.
Zullen we dan onder de sharia leven? Of zitten we dan in een burgeroorlog?
steventje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2014, 15:01   #34
Vlaanderen Boven

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door steventje Bekijk bericht
Ze zullen nooit georganiseerd genoeg zijn om de boel over te nemen, maar onze steden zullen er wellicht steeds meer uitzien als een soort post-apocalyptisch derdewereldgebied. Met dank aan een beleid dat zich wilt profileren als 'tolerant' zonder ooit na te denken over de gevolgen voor onze samenleving op lange termijn.
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2014, 15:34   #35
Zac
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Zet vlug een muur rond die arrogante stad, zijn we ineens van twee problemen verlost,
Dergelijk hatelijk taalgebruik en het beoordelen van mensen op hun uiterlijk zegt meer over uw psyche dan over Bart De Wever. Ook maakt u zich onsterfelijk belachelijk door de ganse bevolking van een stad over dezelfde kam te willen scheren. Al was het maar omdat de overgrote meerderheid van de Antwerpenaren inwijkelingen zijn.
Zac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2014, 15:38   #36
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Er zijn pogingen genoeg geweest om Vlaanderen in te nemen.
Kijk maar even achterom in de geschiedenis.
Elke keer opnieuw kreeg de vijand de volle laag.
Het zal met die moslim-jeanetten niet anders zijn...

Laatst gewijzigd door hurricane : 24 augustus 2014 om 15:39.
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2014, 15:40   #37
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zac Bekijk bericht
Dergelijk hatelijk taalgebruik en het beoordelen van mensen op hun uiterlijk zegt meer over uw psyche dan over Bart De Wever. Ook maakt u zich onsterfelijk belachelijk door de ganse bevolking van een stad over dezelfde kam te willen scheren. Al was het maar omdat de overgrote meerderheid van de Antwerpenaren inwijkelingen zijn.
Precies !
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2014, 15:42   #38
hamac

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zac Bekijk bericht
Hij heeft al meer dan eens een glimp laten zien van zijn ware innerlijk.
Oud 24 augustus 2014, 16:13   #39
Sukkelaar

Standaard

Citaat:
Het is wel de schuld van de vorige coalities dat die mannen nu het hoge woord voeren. Enkel het Vlaams Belang heeft in de gemeenteraad voor het gevaar van het fundamentalisme van de Islam steeds maar blijven waarschuwen.

Laatst gewijzigd door Sukkelaar : 24 augustus 2014 om 16:27.
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2014, 18:04   #40
knip
Gouverneur

knip's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door steventje Bekijk bericht
Ze zijn met te weinig om ons land over ge nemen. Ze zullen het openbare maatschapelijk leven wel trachte te ontwrichten op alle mogelijke manieren. Moet je eens voorstellen, splinterbommen op elke manifestatie waarbij meer dan 100 mensen samenkomen. Aanslagen, autobommen, Schietpartijen, enz. Niemand zal nog durven buiten komen.
knip is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be