![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed nieuws dit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als men zich al met zo'n ongelooflijk kleine details moet bezighouden, zal het hier in België en Nederland best wel meevallen qua racisme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(en beledig vooral MIJN voorouders niet).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zwarte Piet is nu onze vriend, maar hij mag geen Afrikaan zijn.
Waarom mogen mijn vrienden geen Afrikanen zijn ?
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is racistisch als Afrikanen ONS pakjes brengen. Dat is uitbuiting.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Burger
|
![]() Onze politici zijn toch ook 'knechten' als koning Obama een bezoek brengt aan Europa? Ze hebben dan niks meer te zeggen over hun land want koning is baas.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Toch waren er minder van die actieve verzetshelden zoals jouw strijdlustige voorouders dan Nederlanders die bij de SS dienden. Tot zover de heroïsche voorstelling van "ons" WO2-verleden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Groot gelijk hebben ze.
Een zwarte als knecht bestempelen, is de waarheid geweld aan doen. Een knecht is iemand die werkt. Wel een beetje racistisch van die schrappers om te insinuëren dat zwarten niet werken.
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als ik kleinkinderen heb, huur ik lekker een sint met zwarte (geschminkte natuurlijk, geen negers hé)piet in! En dan kunnen �*lle kindjes van Guinevere lekker politiek correct op hun gebruind kinnetje kloppen! Hebben ze dat nu niet goed gedaan mensen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 13 september 2014 om 11:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Kortzichtig gelul is denken dat een doorsnee Vlaming wakker ligt van onnozele kinderliedjes, het feit dat 2 hollanders wat aan die tekst lopen frutten en vooral denken dat jij mag bepalen waar ik al dan niet wakker moet van liggen. Sinterklaasliedjes interesseren mij al niet meer van toen ik 8 jaar was. Maar blijkbaar blijven sommigen altijd in hun kinderfase hangen, is het niet lukkas?
Laatst gewijzigd door SMI94 : 13 september 2014 om 11:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dommerik!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Waar ik eigenlijk nog het meest sta van te kijken, is de hysterie die hier in deze thread losbarst voor zoiets onnozel. Ik vraag mij eigenlijk af of ik hier met mensen te maken heb, of met relnichten die van het minste op hun achterste poten gaan staan, hun volledig rationeel denken verliezen en maar roepen en schreeuwen.
En voor wat eigenlijk? Het feit dat twee Nederlanders op eigen initiatief de tekst van enkele sinterklaasliedjes aanpassen? En dan? Wat hebben die Nederlanders daar eigenlijk over te bepalen? De titel van het artikel 'Nederland verandert... bla bla'. Nee, twee Nederlanders veranderen die tekst. Ik heb nergens gelezen dat het plots wettelijk verplicht is om die aangepaste liedjes te zingen en dat het zingen van de oude teksten wettelijk verboden is. Dus wat is het probleem eigenlijk? Ik stel dus nogmaals de vraag: waarom zou ik als volwassen Vlaming, mij geschoffeerd of in mijn cultuurballen getrapt moeten voelen omdat twee Nederlanders op eigen initiatief wat teksten gaan aanpassen. Dat elk kind een keer zingt wat het zelf wil zingen he zeg... ![]() Trouwens wat mij betreft is er maar één écht sinterklaaslied, en dat is dit: http://www.youtube.com/watch?v=AVT8Klkqf5c Laatst gewijzigd door SMI94 : 13 september 2014 om 12:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Allemaal vragen! O o o, we gaan naar de verdoemenis! ![]() Laatst gewijzigd door SMI94 : 13 september 2014 om 12:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De kindjes staan wel in zijn boek, maar dat vergeet hij toch altijd mee te nemen op zijn paard hoor! nog niet op gelet? En ge kunt ook verhuisd zijn hé. Neenee, ZINGEN is de boodschap. Héééééél hard! en voor de schouw! Zo hebben mijn kinderen het toch altijd gedaan en ze kregen altijd pakjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van mijn grootouders zat er geen één bij de SS, en minstens één bij het verzet (en dan niet pas in 1945, hé).
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebben sommige van die klagende onmensen de roe te veel gekregen , kwam dus sint & piet nooit bij hen langs ?? Och arme ![]() ![]() ![]() ![]() Willen ze de piet aanpassen , of sint & piet eventueel zelfs verbieden ?? Wel , schaf ALLE feestelijkheden af , dan kan niemand meer klagen , vwala !!!! Wie dan nog klaagt dat ze hun feest niet meer mogen feesten , straf hen met een boete van 1.000.000€ , zonder uitstel !!!! Blijven ze dan nog zeuren , een boete van 10.000.000€ zal wel genoeg zijn zeker ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enfin, nu weet iedereen wie de zeurpiet is, hij trekt geen zaal vol maar mag nu wel op een of andere commercieele zender verder zeuren. Hij voelde echter al nattigheid en wil in feite nu niks meer met de zwarte piet miserie te maken hebben; Waarschijnlijk teveel discriminatie nu negers geen piet meer mogen zijn.... nou ja.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 14 september 2014 om 20:03. |
|
![]() |
![]() |