![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Het uitmoorden van politieke tegenstanders was in de Sovjet-Unie ook een effectief middel. Wat zijt ge met een effectief middel als het doel niet deugt?
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren maakte ik het volgende mee. Mijn auto wou niet meer starten na een paar maanden niet gebruikt te zijn geweest. Ik bel naar de Nissan workshop en die willen wel iemand sturen voor de batterij aan gang te krijgen. 200 Bolivianos (20 Euro) zou me dat kosten werd gezegd. Dat was duurder dan ik verwacht had, maar ze moeten dan ook een kwartier rijden om hier te geraken. Eens de technicus hier herkende die me van het ongeluk een paar jaren geleden waarbij ons huis instorte en mijn zoon overleed. Dat is toen op het nieuws geweest. Ik kom het vaker tegen dat mensen zich dat herinneren. Op een minuut of zo is mijn auto gestart en kan wat stationair draaien om de batterij op te laden. Ik vraag hem hoeveel dat het zal kosten en vertel hem dat men me langs de telefoon 200 gezegd had en dat ik dat toch wat duur vond. De man reageert met "Ik ga u daar niets voor vragen". Als ik vraag waarom dat men me langs de telefoon dat bedrag zei antwoordde hij "Waarschijnlijk dachten ze dat het om een rijke gringo ging." Ik gaf hem 20 Bolivianos "voor zijn refresco" en hij zei dat hij dat zou delen met zijn collega's.
Daarna begon hij het verhaal van zijn jeugd te doen. Hoe zijn vader sloeg en dronk totdat hij op een dag thuis kwam met de boodschap "Vanaf nu gaan we naar de kerk", en hoe dat zijn redding geweest is. Hij sprak nog wat over God en op een moment zei hij "Als er een God bestaat moet er ook een duivel bestaan". Ik ging er niet op in, maar ik vroeg me af waarom sommige mensen dit zo evident vinden. Ik nam me voor iets te schrijven over een 'Duivelloze God'. Als het er ooit van komt. Of de "Helloze Hemel" zo men wil. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 17 september 2014 om 16:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Betreffende 10,28 moet opgemerkt worden dat de grondtekst stelt dat ziel en lichaam gedood worden in Gehenna. Met het trefwoord vuur zijn er nog 7 relevante treffers. De duivel zal dus met degenen die hij misleid heeft in Gehenna worden geworpen. Het katholieke dogma dat de duivel de hel opstookt klopt dus niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() Jezus Christus.......
Laatst gewijzigd door Wapper : 19 september 2014 om 22:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou je er van moeten houden ??
Waarom zou je er voor moeten beven ?? Waarom zou je er van moeten genieten ?? Waarom zou je er in moeten geloven ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De jonge schrijnwerker uit Nazarea?
Ik heb hem goed gekend.
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de hemel is er zelfs geen bier, en de muziek is er nogal saai... Wie wilt er trouwens een eeuwigheid bestaan met de eeuwige schrik iets "verkeerds" te denken dat ons rechtstreeks naar de ... Hel zou sturen.
Neen, geef mij maar de Hel, het is er tenminste goed warm, goede muziek, drank, vrouwen, allé, alles erop en eraan.
![]() |
#31 |
|
![]() Het islamitisch paradijs dus
![]() |
#32 |
|
![]() De hel - wat is het nut ervan?
De bedoeling van het uitvindsel hel is om de mensen schrik aan te jagen en onder controle te houden. Menselijke uitvinding dus.
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou mij verbazen dat er Duvelkes geschonken worden in het islamitisch paradijs. Dat paradijs is trouwens al even saai als die van de Christenen, wat ook logisch is, e is namelijk dezelfde.
Bêêkes dus.
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 22 september 2014 om 16:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor sommigen hier is dit forum is het alleszins het vagevuur.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 22 september 2014 om 16:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En natuurlijk, maar dat is iets anders. Ge denkt ge al volledig als uw breinloze vriendjes: Als ge de status van eeuwigheid en onsterfelijkheid zult hebben na uw dood zit ge ofwel in de hemel, in het vagevuur of in de hel en dan valt er dus al helemaal niets meer te denken of niet denken of zelfs verkeerd te denken. die periode is dus over. Dus uwe zin "Wie wilt er trouwens een eeuwigheid bestaan met de eeuwige schrik iets "verkeerds" te denken dat ons rechtstreeks naar de ... Hel zou sturen." is een complete contradictio in terminis. Als ge verkeerd wilt denken, zoals ge hier al altijd gedaan hebt zijt ge goed op weg naar de hel. Uwe naam Bad Attila is in elk geval al goed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien is het bijzonder te noemen dat een hogere macht zich veelvuldig aan het joodse volk geopenbaard heeft, (OT en NT) daarna meer dan 600 jaar zich niet laten horen heeft, om dan te besluiten dat wat hij eerder openbaarde niet goed genoeg meer was, en degenen die dat geloofden gestraft dienden te worden. Dit wijst op een typische duivelstreek, zich te vermommen als een boodschapper van God en haat te prediken. Geen zoon, boodschapper van God, noch God zelf zou een nog eens niet vruchtbaar meisje nemen. De geschriften uit uw haatboek zijn te verwerpelijk om te beschouwen. De de duivel de hele regio in zijn macht heeft wordt dagdagelijks bewezen. Hij heeft de oprechten, de gelovigen van God verslaafd tot de zwarte brij die hij uit die grond laat vloeien om hun zielen te stelen, hij heeft de bewoners van de grond de zijnen gemaakt; meedogenloos zullen zij gestraft worden, zielloos zullen zij rondzwerven in het hiernamaals, vruchteloos zoekend naar hun buit.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() En lezen kunt ge ook al niet zoals de meeste van uw moslimvriendjes trouwens. ten eerst zijt ge geen rechtse, en ten tweede heb ik nergens gezegd dat alle rechtsen naar de hemel gaan. Maar ne rechtse die ne linkse bestrijd die gaat natuurlijk naar de hemel.
![]() |
![]() |
![]() |