![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Et alors?
Doet dat iets af aan het feit dat Degrelle aanhangers had (en zonder twijfel nog her en der hééft) in het Waalse gewest? Of dat LeopoldIII zoete broodjes bakte met Hitler? Of dat prinses de Merode Nazi's hielp? Zou je niet beter vitten op de BELGEN die VANDAAG fier zijn op de Oostfronters die IS versterken in Syrië en Irak?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 13 september 2014 om 12:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken persoonlijk geen Waalse landgenoten die fier zijn op deze periode. Ik heb wel weet van een groot aantal vlamingen die er wel fier op zijn. U mag zelf uw conclusie trekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Juist! "Distanciëren" = afstand nemen. Uit de manier waarop die kerel met nazi-symbolen omgaat blijkt allesbehalve dat hij zich van het nazisme distanciëert. Wie gaat mij geloven als ik zeg: ik ben neem afstand van de misdadige handelswijze van Dutroux, maar ik ben wel een grote fan van hem? Of andersom. Ik ben alles behalve een fan van Verhofstadt of Di Rupo, maar ik bewonder hen wel voor de onovertroffen "leiderskwaliteiten" waarmee ze Belgique gezegend hebben.
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
kamp (de; m; meervoud: kampen) (formeel) strijdVan Dale
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die kerel met zijn nazisymbolen waar het hier om gaat is dus iemand uit het Vlaamse gewest. Meer bepaald een Vlaamse-nationalist. Degenen die er zich aan storen, en de kat de bel aanbonden zijn buren uit het Waalse gewest. Meer bepaald Belgische nationalisten.
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://answers.yahoo.com/question/i...8153132AAC4Eqb Zo te zien wordt dit (onbestaande woord) in het Nederlands vertaald als "forummer". http://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=169
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Onbestaand woord: geen spellingsregels
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een rare mens!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet waar Henri1?
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet dat je er verregaande conclusies moet uit trekken, maar ik ken persoonlijk Waalse landgenoten die helemaal niet fier zijn op die periode: ze zijn beschaamd dat den Dolf zijn job niet kon afmaken.
![]() |
![]() |
#33 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onze chance was eigenlijk dat Hitler iets tegen de Joden had. Je moet de feiten maar eens op een rijtje zetten, als Hitler niet tegen de joden had geweest, en ze gerespecteerd had als Duitse staatsburgers, wat daar de gevolgen van hadden geweest. Kijk bijvoorbeeld naar het Manhattanproject, driekwart van de mensen die de atoombom voor de US hebben ontwikkeld zijn in de jaren dertig uit Duitsland gaan lopen. Stel u voor dat die als gerespecteerde Duitsers en fysici voor Hitler hadden blijven werken?
![]() |
![]() |