![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Allé, op kleuterniveau dan: 1. dochter heeft géén auto (meer) 2. dochter vindt job met belofte op een firmawagen, maar dat duurt een paar maanden voor ze die auto geleverd wordt. 3. dochter wil of kan niet met het openbaar vervoer naar haar werk, en dus leent dochter de auto van moeder om naar het werk te gaan 4. aangezien dochter niet de eigenaar van die wagen is, kan ze er géén bewonerskaart voor krijgen 5. aangezien dochter géén bewonerskaart krijgt voor de auto van haar moeder en aangezien het huis van dochter in een straat staat waar je moet betalen om te parkeren, moet ze parkeerticketjes betalen om de wagen reglementair in haar straat te kunnen parkeren (200 euro per maand) 6. van zodra dochter de firmawagen krijgt zal zij wel de 'eigenaar' zijn, kan ze een bewonerskaart voor die wagen krijgen en moet ze niet langer parkeerticketjes betalen. Begrijp je het nu? Of is het nog te ingewikkeld? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wind je niet op SMI94, ik had verstaan dat die auto een vereiste was om de job uit te oefenen immers waarom is er dan anders sprake van een firmawagen? dus voor jou dient die dus louter om van thuis naar het werk en terug te rijden? hmm niet echt mijn idee van een job met firmawagen ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
In het bedrijf waar ik werk krijgt iedereen vanaf een bepaalde loonschaal ook een firmawagen. 98% van die mensen die er één hebben, verlaten nooit het bedrijf tijdens de werkuren... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 25 september 2014 om 06:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nogmaals, die definitie heeft men in België al lang verlaten. Een bedrijfswagen is bij ons vaak een wagen die je als een soort bijkomend loon krijgt aangeboden. In de meeste gevallen mag je die wagen ook voor persoonlijke verplaatsingen gebruiken en bij sommige firma's heb je er zelfs een onbeperkte tankkaart bij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen zijn kortzichtig en denken niet na. Ook op uw pensioenfichke later gaat ge daar niets van terug vinden hoor. Dat ze die firmawagen en hun maaltijdcheque's maar in hun gat steken en daarvoor in de plaats loon geven. Ik zal daar dan wel wat belasting op betalen en zelf zorgen voor een wagen. Oei, want als Jan van den Berghe dit gaat lezen gaat hij weer zeggen dat ik gefrustreerd ben. Laatst gewijzigd door Garry : 25 september 2014 om 23:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Ik ken nen dopper dat meer dan 2500 euro terugtrekt.
Ik moet betalen, maar kom met een kleine grom de verplichting na. Al zet BE de mensen alleen maar meer int zak. Maar bon, ik zal met mijnen dop van september al de helft betalen. En de rest met den dop van oktober want werk pas terug eind oktober. En zo is dat gecompenseerd. En doordat ik dit jaar enkele maanden dopte zal ik in 2015 terugtrekken? Laatst gewijzigd door Peche : 26 september 2014 om 07:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oplossing; steek een vouwfiets in de koffer en parkeer waar het gratis is.
Of ga te voet. Het brengt je 200€ op.
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |