![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En zij mogen dus niet klagen, want zij hebben er gewoon voor gewerkt. Maar dat u als arbeider vandaag uw cadeautje gaat ophalen, terwijl van uw uitbetaalde vakantiedagen, stakingsrecht, ziekteverlof, zwangerschapsverlof dertiende maand profiteert (en dan nog wel volledig op kosten van de zelfstandige die je niet hoort klagen) om vervolgens te klagen over het feit dat ze ZELFS DAN NOG TE HARD MOETEN WERKEN, vindt u volkomen normaal? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Vindt u dat werkelijk normaal? Of gaat u mijn vraag omzeilen door u te fixeren op één detail dat eigenlijk eerder 'neutraal' te noemen is dan 'tegenstellend'? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() en toen antwoorde hij niet meer...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() zeg AVV.VVK, zou eigenlijk niet een keer aan je Nederlands werken in plaats van hier je tijd te verprutsen?
'antwoorde hij', 'de zelfstandige betaald uit', 'van hun gaan we cadeautjes vragen' staat nogal lullig voor iemand met een Vlaams leeuwtje in zijn avatar... |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
onderwerp in de eerste zin? En ja, net zoals u maak ik die fouten door snel te willen zijn : antwoord[d]e, en betaald[e]. Maar op zo'n fouten wordt iets sneller gekeken dan uw hoofdletters en vergeten onderwerpen hé... Maar als er naast dit geen zinnig tegenargument bij jou uitkomt vat ik ook jouw bericht als onzinnig op en eerder als 'ik weet geen tegenargument dus begin ik over iets anders'. (Speciaal voor jou op spelling gecheckt.) Laatst gewijzigd door AVV.VVK : 28 september 2014 om 21:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bembem. Je reageert veeleisend voor iemand die solliciteert als poetsvrouw.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |