![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Zijn gebruikers van ligfietsen leeggangers | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
3 | 50,00% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
3 | 50,00% |
Aantal stemmers: 6. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Er zijn zelfs ligfietsen waarmee je niet kan omvallen. Citaat:
Mag ook wel, daar een normale , commercieel verkrijgbare ligfiets een veelvoud kost van een gewone fiets.
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ikke. Moet die alleen terug in orde zetten. Maar ik heb dan wel baard en snor.
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#26 |
Parlementsvoorzitter
|
![]()
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bah nee gij, da's photoshop.
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#29 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Nog erger , nu blijken ze ook al elektrische ligfietsen te hebben .
Als dat kipt zijn de gevolgen niet te overzien .
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=WKAMus3oSdw En hier kunt ge bijna niet mee vallen.
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Wou ooit eens eentje kopen, want het meest irritante in België is uiteraard de wind.
Maar zo een ligfietske dat kost geld, niet normaal. Gierig als ik ben heb ik me dan maar een vintage koersfietske gekocht en dat in orde gezet. Met een beetje verbeelding voel ik me soms Armstrong, maar dan de light versie. Oh ja: en als ge klikpedalen niet gewoon zijt, kan een koersfiets ook gevaarlijk zijn. De eerste keer dat ik aan een kruispunt moest stoppen kreeg ik mijn voeten niet uit de pedalen en viel ik met fiets en al op de trottoir. Echt grappig moment als ik er aan terugdenk. Laatst gewijzigd door Lance : 30 september 2014 om 15:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Bedoel je zoiets?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Welke trefwoorden hebt gij gebruikt op google btw?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hopen ligfietsers die niet omvallen, zelfs als ze geen voet op de grond zetten. Die echt opvallen en ook maar zeldzaam een baard hebben... http://www.icetrikes.co/ Én jou het nakijken geven... ![]() Je kan ook eens de Duitse scorpion opzoeken...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het gaat om Amerikaanse landschappen waar ze gewone fietsen nauwelijks kennen . En daar is het duidelijk een aparte sport , de ligfietsen dalen , met een ligfiets kun je daar nooit bergop . Het gaat dus niet om een Belgische situatie , toon mij eens een foto van een Belgische baardloze ligfietser , geen fotomodel , in actie .
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zitten aardige mensen bij. ![]()
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of is het driewielertje van uwe kleine plots geen fiets meer?
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 30 september 2014 om 20:16. |
|
![]() |
![]() |