![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij zei dat hij een christen is. 50% kans dus dat hij tot een denominatie behoort waar het celibaat niet wordt opgelegd aan de meeste clerici.
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 8 oktober 2014 om 15:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan lijken me de traditionele gezinnen toch een pak gelukkiger en bevredigd op seksueel gebied. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De muziekzenders via TV , kijk ik simpelweg niet , wegens geen goesting !!
Youtube is interessanter ![]() Hoe zou men reageren met meer naakte mannen in videoclips ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of die traditionele gezinnetjes nu een pak gelukkiger en bevredigder zouden zijn durf ik toch sterk in twijfel te trekken...aan het aantal mensen die vreemdgaan alsook het aantal prostituees / klanten te zien heb ik daar toch sterk mijn twijfels over ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 8 oktober 2014 om 17:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er moet iets veranderen in de geesten, Fred. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ge zou maar eens moeten ontdekken dat uw madam maximaal 2x sex wilt (1x zoon en 1x dochter) of dat uwe vent gene omhoog krijgt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och ... wat gerampetamp links en rechts mij stoort het allemaal zo niet...Als er iets in de geesten zou moeten veranderen is dat niet zo direct op seksueel gebied vind ik....er schuilen in veel geesten engere dingen die ik graag zou zien veranderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() TMF , MTV , enz ... storen me niet echt . Dat die zenders winstmakend zijn vindt ik best raar .
Kheb echter een paar keer meegekeken naar "dance-moms" Hoe die ....... met hun minderjarige kinderen en met elkander omgaan . Van de "HO's" in de muziekclips veronderstel ik dat ze bewust en goed betaald hun rol spelen . Dat kunnen de minderjarigen in "dance-moms" niet zeggen . Dat is pure uitbuiting . |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De "verseksing" van de samenleving is toch positiever dan de "vergewelddadiging" van de samenleving? Mocht iedereen een beetje meer seksen (maar met gelijke kansen en gelijk respect voor vulva en penis), dan zou de wereld toch een stuk aangenamer zijn.
Vandaag zie ik veel politici, verzetsstrijders, terroristen, kapitalisten en andere zeveraars die dringend eens seks moeten hebben, in plaats van zoveel mensen te liggen lastigvallen. Het bonobo-model is interessant, in vergelijking met het modernisme waarin geweld, oorlog, rechts crispé en kapitalisme heersen.
Laatst gewijzigd door C2C : 8 oktober 2014 om 19:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Ik doelde op gezonde mensen die niet frigide of impotent zijn.
Laatst gewijzigd door Guinevere : 8 oktober 2014 om 21:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dan zijn er nog de kinderen die niet willen dat papa en mama scheiden.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan ik gehoorbescherming vragen ? Misschien had Abdel effe moeten nadenken voor hij Fatima 4 x bezwangerde . Raar maar waar , het is moeilijk om een 6 personen gezin te onderhouden met maar 1 arbeider-loon . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alhoewel ernstig is hiv nu heel goed onder controle te houden....mits de nodige medicatie veroorzaakt het hiv geen aids meer.Het is geevolueert van dodelijke naar chronische ziekte. Natuurlijk zal in veel gevallen een scheiding niet leuk zijn voor kinderen....alhoewel dat in praktijk nogal meevalt. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 oktober 2014 om 18:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die mensen hebben meestal weinig complexen als het gaat over "l'amour". Voor hen is sex het meest normale in een "gewoon" mensenleven. Het is een déél van het leven. Zij zien dat niet als iets apart waarover er een probleem moet gemaakt worden. Een typisch voorbeeld: de "Moulin Rouge" in Parijs. Die naam wekt bij ons, bij velen, iets op van bloot, vulgaire vertoning en zelfs sex. De Fransen aanzien dat als een ode aan de schoonheid van de vrouw én de man. Het gaat over het GENIETEN van het leven in AL z'n aspecten. Het is géén vulgaire vertoning. Het is uniek in de wereld. Het is de Franse charme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over het algemeen leven zuiderse mensen veel intenser....ze hechten minder belang aan materie....sparen voor later is niet direct hun ding....ze leven nu vandaag ..tommorow is another day....Zelfs walen zijn al anders op dat gebied dan Vlamingen Noren of Zweden. Als je één jaar in pakweg Brazilië of een ander Zuiders land kan wonen...ben je een ander mens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Drukazz : 10 oktober 2014 om 09:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vrouwelijke bevolking vindt Jim en TMF niet belachelijk, noch seksistisch.
|
![]() |
![]() |