![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Als Christen stoor ik mij daar toch behoorlijk aan
Zet je TMF of JIM TV eens op en bij quasi elk filmpje wordt de vrouw als onderdanige h**r of lustobject uitgebeeld. Waar is het respect naartoe voor de vrouw? Ok, wellicht wordt dit gedaan omdat dit commercieel aantrekkelijker is (seks verkoopt) maar als mijn zoon/dochter later dit ziet als 11 of 12 jarige gaan zij dat beeld als "normaal" aanschouwen en daar wil ik mij tegen verzetten. Ben ik een zeurpiet of zijn jullie het met me eens (ik geef nu slechts één voorbeeld aan maar ik kan er moeiteloos 10 andere opnoemen) Laatst gewijzigd door Drukazz : 7 oktober 2014 om 23:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als christen stoor ik mij daar niet bijster veel aan - los van óf het zo is.
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() De weinige keren dat ik Jim of TMF heb opstaan, zie ik vooral clips waarin het blijkbaar sexy is dat vrouwen gigantische vet-konten hebben waarmee ze staan te waggelen. Aanstootgevend is dat niet; belachelijk wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik weet niet wat uw christen-zijn daarmee te maken heeft. Alsof alle christenen zich daaraan zouden storen of alsof alle niet-christenen dat zouden toejuichen...
En nee, mij stoort het niet, aangezien ik er nooit naar kijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou jij je dan storen aan wat 'anderen' doen?
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Tja, dat krijg je met gelovigen. Die geloven nog in sprookjes... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Naakt baden buiten een afgebakende zone is dat echter wel nog steeds. Pfff, wat mij betreft de omgekeerde wereld!
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 8 oktober 2014 om 09:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Des te erger als het maar blijft duren.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb al alles mogen meemaken op TV....mensen die letterlijk in stukjes worden gezaagd...levend worden verbrand.....gemarteld.....het kan niet gewelddadiger. Zelden hoor ik mensen dat aanstootgevend vinden....zelden hoor ik mensen dat storend vinden.....Maar Oh jee als er ergens een neukend koppeltje zou te zien zijn.....dan voelen we ons direct ongemakkelijk Voor mij kan er geen seks genoeg zijn op TV......trouwens waarom zouden die met hun kont wiebelende meiden op MTV minder respect krijgen dan Tania de loketbediende bij de Post ? En van die onderdanige vrouwen is helemaal niks waar...er zijn genoeg van die clipjes waar ook al eens de jongens onderdanig zijn..... En daarbij het blijft fictie....in mijn tijd dachten de volwassenen ook dat we allemaal gingen denken dat we Batman waren na het bekijken van de series. Inderdaad er zou ooit wel eens een gek zijn geweest die na een Batman uitzending ook dacht dat hij vliegen kon..... Normale gezonde mensen kunnen fictie en realiteit heel goed van elkaar scheiden. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 8 oktober 2014 om 09:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar inderdaad. Het is opvallend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 8 oktober 2014 om 09:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik herinner me nog levendig de Barend Servet Show, de Fred Hachee Show, Sjef van Oekel, met voor het eerst een naakte vrouw op TV! Phil Bloom, shocking, en de heisa achteraf! http://vandaagindegeschiedenis.nl/9-oktober/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() vroeger waren er tenminste nog de katholieke internaten, waar sex absoluut niet aan de orde was :
![]() |
#20 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of nog: de zogenaamde "seksuele bevrijding" heeft een maatschappij van seksueel gefrustreerden gecreëerd. Dat is ook logisch, hé. In een traditionele maatschappij met huwelijkstrouw heeft iedereen zijn of haar partner. In een libertijnse maatschappij heb je aan de top van de piramide een aantal supergenieters die de veroveringen aaneenrijgen (Sarkozy, Hollande) en daaronder een brede massa, aangeduid onder het eufemisme "célibataires actifs", met lange periodes onvrijwillige geheelonthouding. Dat is echter niet typisch voor de seksualiteit in onze maatschappij, maar strekt zich uit naar alle levensdomeinen. De pseudo-vrijheid van het totalitaire kapitalisme dat zich "vrije markt" noemt, is de vrijheid om gefrustreerd te worden terwijl de macht in handen blijft van de grote concerns. Sinds de val van de Muur schreeuwen alle debielen in koor "There Is No Alternative!" maar de huidige economische sociale, ecologische, energetische én democratische crisis dwingt ons om de discussie over alternatieve te heropenen. Podemos!
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |