![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lijkt me een politiek voor een dom publiek uit op populistische maatregelen. 'k vraag me wel af waarom verbieden en verplichten zo populair is in België. Het lijkt wel een ziekte in dat land met haar overdosis aan rechtenstudenten die in de politiek belanden en zich slechts lijken nuttig te voelen bij het maken van nog meer wetjes, van iets onschuldigs als het veranderen van het cijfer 900 in dat van 100 tot dictatuurachtige maatregelen. En nu even 1000 euro uitgeven om mijn kattennestje verplicht te steriliseren. Of goedkoper, ze te verdrinken niet waar? Er was toch zo'n wet die daarop aanstuurde overlaatst zogezegd om de dierenasiels te ontlasten en de handelaars in katten te bevoordelen? Zwerfkatten zijn een plaag verklaard. Dat is, tot de volgende ratten en muizenplaag. Enfin. Ik dwaal af. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 17 oktober 2014 om 14:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |