![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leunt speed niet meer aan bij de (al dan niet legale) vermageringsproducten dan bij de categorie alcohol ? ... Dus tja, wie geeft ze 't voorbeeld? ![]()
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb moordenaars gekend die op zes jaar buiten waren, en iemand die wat wiet heeft staan moet vijftien jaar doen... Redelijk man die schoof... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarnet in het frituur lag een krant, en inderdaad, Belgie het land der onnozelheid, de stagaire van die creche, ze riskeert 20 jaar cel.
Waar de gemiddelde pedofiel zes maand tot een jaar voorwaardelijk krijgt...
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens op veel medicijnen staat het vermeld...Niet in de buurt van kinderen laten liggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb al eens oppas gehad die straal bezopen was. Bij mijn weten werd de politie hiervoor niet gebeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Gouverneur
|
![]() Het waren misschien verbrijzelde relatinepillen.
![]()
It's important not too confuse opposition against central planning with a dogmatic laissez faire attitude. The liberal argument is in favor of making the best possible use of the forces of competition as a means of coordinating human efforts, not an argument for leaving things just as they are. F.A.Hayek "De besten missen elke overtuiging, terwijl de slechtsten overlopen van hartstochtelijke intensiteit" Yeats. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Handige strategie in de strijd tegen drugs.
Kleuters opleiden tot drugshonden door ze er al van kleins af aan te laten van proeven? Vroeg begonnen = half ..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
voor dat meiske ben ik zeer inschikkelijk, en voor die anderen geeft ik aan wat voor mij persoonlijk pas echt een oorlog tegen drugs zou betekenen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Achtergelaten worden in een kinderstalling bij gedrogeerde kinderverzorgsters waar de speed rondslingert op de vloer.
Je zult maar een kind in het moderne Westen zijn. Laatst gewijzigd door Thuleander : 18 oktober 2014 om 21:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat er voor dat het Westen modern was wel wat meer lag rond te slingeren overal....
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 oktober 2014 om 22:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van kinderen maakt men veel te snel 'grote mensen' in deze tegenwoordige tijden. Seks op 14 jaar ligt op de tafel ... (weer een tegemoetkoming naar al wat hier uit incest/inteelt landen binnenvalt hier?) Het geval stagiaire die drugs laat rondslingeren in een crèche daar zou men een precedent moeten voor scheppen 20 jaar en ook daadwerkelijk 20 jaar cel. crèche Wat een stomme geit die stagiaire. ![]() Gelukkig liep het allemaal goed af voor die kleintjes, had slechter kunnen aflopen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Gaan we McDonalds en andere verkopers van ongezond spul ook zo aanpakken? Dan katapulteren we straks de prijs van een hamburger naar de €25. En of er minder hamburgers zullen gegeten worden? Ik betwijfel het, de verboden vrucht is het aantrekkelijkst. In 1937 (het jaar dat hennep marihuana werd en verboden werd) waren er 50.000 cannabisgebruikers, heden zijn er 50 miljoen in de USA. Of gaan we het eindelijk als een gezondheidsprobleem aanpakken? Wat het ook is, maar wat in de conservatieve koppen niet schijnt door te dringen. |
||
![]() |
![]() |