Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 oktober 2014, 15:47   #21
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Patrick had het over werken aan de staat als ultieme wraak.
Jij antwoordde daarop met: "In dat geval spreken we over het hele forum ipv over 3/4de".

"Aan" de staat werken staat gelijk met "een job als ambtenaar". Jij insinueerde dat het hele forum "aan de staat werkt". Vermits jij deel uitmaakt van de forumbevolking geldt dat eveneens voor jou.
Ofwel probeer je je eruit te kronkelen, ofwel geef je toe dat jouw bewering bulshit is.
Oud 23 oktober 2014, 15:51   #22
non-conformist
Europees Commissaris

non-conformist's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HRobin Bekijk bericht
Die worden al genoeg gestraft als er een paar heethoofden hun bedrijf blokkeren of godbetert bezetten
Dat is relatief. Men kan daar een mening over hebben, maar of die ook correct is valt nog te bekijken.
non-conformist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2014, 15:58   #23
Allesstroomt
Gouverneur

Allesstroomt's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Patrick had het over werken aan de staat als ultieme wraak.
Jij antwoordde daarop met: "In dat geval spreken we over het hele forum ipv over 3/4de".

"Aan" de staat werken staat gelijk met "een job als ambtenaar". Jij insinueerde dat het hele forum "aan de staat werkt". Vermits jij deel uitmaakt van de forumbevolking geldt dat eveneens voor jou.
Ofwel probeer je je eruit te kronkelen, ofwel geef je toe dat jouw bewering bulshit is.
Zoals ik al schreef. Ook ik maak deel uit van de roverheid. Helaas wel helemaal onderaan de ladder. Wij worden er het eerste afgestampt.
It's important not too confuse opposition against central planning with a dogmatic laissez faire attitude. The liberal argument is in favor of making the best possible use of the forces of competition as a means of coordinating human efforts, not an argument for leaving things just as they are. F.A.Hayek

"De besten missen elke overtuiging, terwijl de slechtsten overlopen van hartstochtelijke intensiteit" Yeats.

Laatst gewijzigd door Allesstroomt : 23 oktober 2014 om 15:59.
Allesstroomt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2014, 16:09   #24
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Allesstroomt Bekijk bericht
Zoals ik al schreef. Ook ik maak deel uit van de roverheid. Helaas wel helemaal onderaan de ladder. Wij worden er het eerste afgestampt.
JIJ werkt dus aan de staat. En jij bent niet de enige op dit forum.

Het zou kunnen dat degenen die onderaan de ladder staan het eerst buiten vliegen. Ik denk dat het eerder degenen zijn die het minst presteren en die daarom het best te missen zijn, maar wie ben ik?

Wetend dat een zeer kleine minderheid van dit forum "aan de staat werkt" ben en blijf ik het oneens met je stelling dat het hele forum uit regimeslaafjes bestaat. Wie wél aan de staat gebonden is wegens zijn job is in de regel zeer herkenbaar.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 23 oktober 2014 om 16:11.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2014, 16:17   #25
Allesstroomt
Gouverneur

Standaard

Citaat:
JIJ werkt dus aan de staat. En jij bent niet de enige op dit forum.

Het zou kunnen dat degenen die onderaan de ladder staan het eerst buiten vliegen. Ik denk dat het eerder degenen zijn die het minst presteren en die daarom het best te missen zijn, maar wie ben ik?

Wetend dat een zeer kleine minderheid van dit forum "aan de staat werkt" ben en blijf ik het oneens met je stelling dat het hele forum uit regimeslaafjes bestaat. Wie wél aan de staat gebonden is wegens zijn job is in de regel zeer herkenbaar.
Ik zei niet dat het hele forum aan de staat werkt. Ik zei dat 3/4 van het forum de staat probeert te liquideren door invalide, werkloos of véél te vroeg op pensioen te zijn. Patrick stelde daarbij dat je ook de mensen die werken aan de staat daar mag bijrekenen. Toen schreef ik dat dan het hele forum zijn uiterste best doet om de staat te vernietigen. Waar zijn we nu in godsnaam over van mening aan het verschillen ? Ik kan niet meer volgen. U lijkt wel een vrouw.
It's important not too confuse opposition against central planning with a dogmatic laissez faire attitude. The liberal argument is in favor of making the best possible use of the forces of competition as a means of coordinating human efforts, not an argument for leaving things just as they are. F.A.Hayek

"De besten missen elke overtuiging, terwijl de slechtsten overlopen van hartstochtelijke intensiteit" Yeats.

Laatst gewijzigd door Allesstroomt : 23 oktober 2014 om 16:18.
Oud 23 oktober 2014, 16:30   #26
demonen
Banneling

Standaard

Citaat:
Het zou kunnen dat degenen die onderaan de ladder staan het eerst buiten vliegen.
De contractuelen mogen 100 keer beter zijn, zij hebben het "verkeerde" statuut of beter gezegd geen statuut.
Dat is het verdriet vd ambtenarij!
demonen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2014, 16:40   #27
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik heb niet de hele draad gelezen maar baseerde mij op Patrickv die schreef dat werken aan de staat gelijk staat met ultieme wraak.
Het lijkt mij een logische conclusie die ik daaruit trok, ook al ben ik maar een vrouw....

Je bedoelt dus dat 3/4 van het forum de staat probeert te liquideren door invalide, werkloos of véél te vroeg op pensioen te zijn. En dat JIJ jezelf bij de 1/4de van de forumgebruikers alhier rekent die geen "profiteurs" zijn vermits jij werkt aan de staat.
Goed zo?
Oud 23 oktober 2014, 16:46   #28
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
De contractuelen mogen 100 keer beter zijn, zij hebben het "verkeerde" statuut of beter gezegd geen statuut.
Dat is het verdriet vd ambtenarij!
De roverheid kiest dus, net zoals bepaalde andere werkgevers, voor de gemakkelijkste weg?

Pech voor de statuutlozen want zij staan "onderaan de ladder staan"?
Oud 23 oktober 2014, 16:49   #29
Allesstroomt
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ik heb niet de hele draad gelezen maar baseerde mij op Patrickv die schreef dat werken aan de staat gelijk staat met ultieme wraak.
Het lijkt mij een logische conclusie die ik daaruit trok, ook al ben ik maar een vrouw....

Je bedoelt dus dat 3/4 van het forum de staat probeert te liquideren door invalide, werkloos of véél te vroeg op pensioen te zijn. En dat JIJ jezelf bij de 1/4de van de forumgebruikers alhier rekent die geen "profiteurs" zijn vermits jij werkt aan de staat.
Goed zo?
Profiteurs ??? Vrijheidsstrijders. Revolutionairen. Staatomverwerpers. Wij allemaal. Invaliden, werklozen, brug- en vroeggepensioneerden en ambtenaren. Binnen dertig jaar loopt men met t-shirts met onze profielafbeeldingen erop door de stad.

En ik maakte slechts een grapje over dat we elkaar moeilijk verstaan. "Maar een vrouw" daar doe ik niet aan mee.

Oud 23 oktober 2014, 19:44   #30
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Amaai zeg.
De N-VA mag zich gelukkig prijzen met zo'n verdedigers van hun gedachtengoed.
Oud 23 oktober 2014, 19:56   #31
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Goed zo?
"Ook al ben ik maar een vrouw"
Slaat dat op die "logische conclusie" ?
Boduo is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2014, 19:58   #32
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Je kan beter aan Allesstroomt vragen wat hij bedoelde met: "Ik kan niet meer volgen. U lijkt wel een vrouw".
Oud 23 oktober 2014, 20:01   #33
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je kan beter aan Allesstroomt vragen wat hij bedoelde met: "Ik kan niet meer volgen. U lijkt wel een vrouw".
Als ik "Allesstroomt" zie staan, sla ik dat meestal over.
Boduo is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2014, 07:13   #34
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Beschouw het als een compliment.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be