![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Luik zit de opera ook vaak afgeladen vol. Zeer goede prestaties van die opera daar in Luik. En ook veel Nederlandstaligen die een abonnement hebben in Luik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan allemaal best zijn, maar de financiële inspanningen zijn volgens mij te groot om dit elitegedoe dermate zwaar te blijven sponsoren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk niet, daar heel veel hobbyclubs in Vlaanderen kunnen rekenen op een zekere steun van bijvoorbeeld de gemeenten. In veel gemeenten kunnen plaatselijke verenigingen de gemeentelijke infrastructuur gratis of tegen een zeer democratische vergoeding gebruiken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn meer 'gewone' mensen dan dat u denkt die een abonnement hebben. Muziek kent geen stand. Maar het is waar, deze regering hakt snoeihard in alles, en dus in deze vormen van entertainment.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 25 oktober 2014 om 08:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
+ Er wordt véél werk verzet door vrijwilligers wat bij die elite-hobby's nauwelijks het geval is. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Snoeihard inhakken zou betekenen dat de opera sluit. Dat is "snoeihard". Nu wordt er van iedereen een inspanning gevraagd. Of kunt u mij anders uitleggen waarom de modaal gezin zou moeten inleveren, maar een operahuis niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Et alors ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er een klassiek concert is, dan zitten er "minder" dan 1000...Ik durf er geen getal op plakken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waregem heeft echter een actief subsidiebeleid voor de plaatselijke verenigingen. Hierdoor hebben wij op dat vlak een bloeiende gemeente. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer ik in De Munt tijdens de pauze eens goed rondom mij kijk dan kan ik echt niet beweren dat het om een "elitegedoe" gaat. Het publiek, voor zover dat uiterlijk te merken valt, lijkt mij zeer divers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Helemaal niet. 'Snoeihard' betekent hier dat men weer eens de modale operaliefhebber treft. Een vermogende liefhebber zal zijn hand niet omdraaien voor een paar tientallen euro's meer abonnementsgeld. Maar goed, het is dan ook niet voor niets een 'regering voor de rijken' op kap van de middenklasse. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Helemaal niet. 'Snoeihard' betekent hier dat men weer eens de modale operaliefhebber treft. Een vermogende liefhebber zal zijn hand niet omdraaien voor een paar tientallen euro's meer abonnementsgeld. Maar goed, het is dan ook niet voor niets een 'regering voor de rijken' op kap van de middenklasse. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien dit niet het geval was, zou men nu niet gaan klagen over de inkrimping van de subsidie. Niet dat ik me als verdediger wil opwerpen van festivals, maar kijk maar eens welke winsten festivals weten te genereren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |