![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Vreemdeling
|
![]() Het leven bestaat nu eenmaal uit geweld.
Wanneer oude vormen verstard en decadent zijn geworden, is het tijd om hen weg te spoelen om ruimte te maken voor een nieuwe generatie met nieuwe idealen. Dat is hoe het altijd is gegaan. Dat is hoe het altijd z�*l gaan. Liberalen en humanisten ten spijt...
Laatst gewijzigd door het Spelende Kind : 31 oktober 2014 om 12:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Moet je dan gevraagd worden?
Ik dacht het niet. Men mag onbevreesd spreken voor vorst voor vrijheid en voor recht. Onze vorsten sucken. Boudewijn heeft talloze doden op zijn geweten, Albert 2 had een buitenechtelijk kind en moest in een normale democratie aftreden, maar blijft geld krijgen en vertegenwoordigen en onze Filip loopt er wat bij ons geld op te doen. Meneer ga vliegen en onze olievoordelen verdwijnen in hun zak. Die politici geven ze alleen maar meer en buigen voorover "take Me deep and hard oh royalties" en die mogen wel aan het woord zonder tegenspraak? IK DACHT HET NIET |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() U bent daarin toch vrij u te ergeren of niet???
Maar wij wonen werken en leven hier. Dus pakken de ernst hier aan. Ziet iemand de wereld van morgen wel op zich afkomen????? |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Voor zolang je nog uw hoofd bezit letterlijk en figuurlijk kan je dromen over uwe wereld van morgen...t' zal ne schonen zijn waarschijnlijk, staaltjes genoeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() De wereld van morgen ziet er niet mooi uit. Niet voor de gewone mens alleszins.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron: Wikipedia
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dyab_Abou_Jahjah
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |