![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kankeren op N-VA maar op SP.A zwijgt hij, of doet hij dat zeer bedekt.
|
|
|
|
|
#22 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#23 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 28 oktober 2014 om 10:07. |
||
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zou dan ook meteen de stommi-facili-teiten afschaffen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In deze draad volstaat het, volgens mij, dat ik je antwoord dat ik in tegenstelling tot jou, achter de regeringsbeslissing sta. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Europees Commissaris
|
Prachtig van Homans, ik begrijp de kritiek van het VB op de onvlaamsheid van N-VA, maar als zij 40% hadden gehaald was er n�*ks veranderd en was dit ook niet waar geweest.
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wie zich als Franstalige in Vlaanderen wil vestigen, kan dat in alle vrijheid. Hij of zij moet er wel rekening mee houden dat de bestuurstaal er het Nederlands is. Op dat vlak kunnen de Franstalige Belgen wel iets leren van de gezonde reflex van de Zwitsers. |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Minister-President
|
Waarom? Of is dat ook teveel off topic?
Laatst gewijzigd door mvd : 28 oktober 2014 om 10:22. |
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Kijk eens naar de titel van de draad.
Heeft jouw vraag te maken met Homans ? Te maken met spionnen ? Te maken met een gemeenteraad ?
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In het VSO heeft men indertijd de vaste volgorde van de vreemde talen verlaten. Voortaan konden ouders/leerlingen zelf kiezen uit een hoofdtaal (Frans of Engels) en een bijtaal (Frans, Engels, Duits). Dat heeft indertijd goed gewerkt. |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Minister-President
|
Het gaat niet over VB of NVA. Het gaat over het feit dat dit soort maatregelen totaal ontoereikend zijn tegen de verfransing, die zich al lang niet meer beperkt tot faciliteitengemeenten.
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Minister-President
|
Waarom sta je achter het beleid van Homans? Ben je echt niet in staat om dat uit te leggen? Denk je dat het de verfransing tegen zal houden?
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|