![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U bedoelt...principes overboord? Daarmee dat we naar een meer participatieve democratie toe moeten. De particratie heeft de democratie volledig uitgehold. Men maakt wetten waar de bevolking tegen is. En om dat niet te laten opvallen doet men geen enquêtes en is er nul komma nul publiek debat dat gestimuleerd wordt via media of sociale organisaties. Referenda zijn zelfs verboden in dit land.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enige prijs die je moet betalen: soms eens de plaats moeten ruimen voor een concurrent gedurende een legislatuur of zo. Al bij al was het voor het Ancien regime geen slechte zaak. Wat water in de wijn en een stoelendansje, maar de essentie (macht over het volk, en het volk uitpersen voor eigen voordelen) van het "regime" blijft overeind. Het was dat, of de kop eraf. Laatst gewijzigd door patrickve : 1 november 2014 om 18:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De n-va is inwisselbaar voor eender welke andere Belgische systeempartijen. meer nog op veel vlakken is ze nog erger omdat ze tot het clubje wil behoren en een verleden moet afschudden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 2 november 2014 om 11:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als jij nu eens begon met correct te schrijven, zou je al iets geloofwaardiger overkomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meesters in mooie tekstjes schrijven zijn ook vaak oplichters. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Desender zit niet in de archieven van de notionelen, maar moet niet onderdoen voor de notionele De Leeuw. Voka is mijn baas, voorzitter, burgemeester en keizer van Antwerpen, verloochenaar van zijn eerste programmapunt en cumul verzamelaar gaat besparen, gelukkig alleen maar bij de "rijke" armoezaaiers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
de N-VA is met deze Belgische regering aan 't bewijzen dat we met twee democratiën leven , de ongelijke besparingen worden alleen door de Franstaligen gecontesteert en in Vlaanderen zelfs unaniem verwelkomt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet dus 'aangepast' worden. Nieuwe echte jobs: wie daarvoor zorgt, is mijn baas. En wie vernielingen aanricht, is mijn vijand. En wie jobs vernietigt, is mijn super-vijand. Pvda en PS zijn mijn super-vijanden. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 9 november 2014 om 12:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() Onmogelijk wat de B.U.B. betreft omdat deze partij de enige is die niet meer wil doen aan federalisme en het huidige, ongelijke systeem van sociale 'zekerheid'.
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zoek dus maar eerst een minimaal maar toch voltallig bestuur bij mekaar, te weten een voorzitter, een secretaris en een penningmeester. .
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Indien het politieke landschap de komende jaren onveranderd blijft en de Vlaamse beweging er niet in slaagt zichzelf los te rukken van de partijpolitieke verstrengeling is in 2019 geen kat meer geïnteresseerd in Vlaamse onafhankelijkheid. Een verkiezingsnederlaag van de N-VA kan er vervolgens voor zorgen dat de hele Vlaamse gedachte in haar val meegesleurd wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 10 november 2014 om 22:36. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
|
![]() |
![]() |