![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Kahlief, is dat een knelpuntberoep?
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat WEL een probleem is,is dat een grote mate van de "backoffice" (logistiek,organisatie,recrutering,informatiemidde len,financiele organisatie) van de IS zich HIER,in West-Europa,in Belgie zelfs,bevindt..... Mogelijk bombarderen de Belgische F-16's de verkeerde doelen in het verkeerde werelddeel..... ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 9 november 2014 om 17:04. |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat draagt allemaal bij tot het verhogen van het Bruto Nationaal Geluk. |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Tegen het einde van de oorlog waren de geallieerden nog veel barbaarser tegenover de Duitse bevolking dan de Duitsers ooit tegenover ons (de Belgische bevolking) zijn geweest. Maar in oorlog gaat het er niet om wie het meest moreel en het meest humaan is. In oorlog gaat het erom wie wint. Laatst gewijzigd door Thuleander : 9 november 2014 om 21:48. |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#27 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ²
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En waarom niet? Het kwade vindt altijd een weg om zichzelf te vernietigen.
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Uit angst dat IS bommen gaat leggen in ons land, gooien we dan maar wat bommen op een ander land.
De mensen die in dat ander land wonen moeten dat blijkbaar maar OK vinden. En dan lezen we in de krant "40 IS terroristen gedood door raketaanval". Twee weken later blijkt dat het in feitelijk maar een trouwfeest was. De wapenindustrie dankt u om uw naïviteit. Wie betaalt voor die raketten, denkt u?
Toen ze Fouad Belkacem arresteerden zweeg ik, want ik ben geen radicale moslim.. Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 10 november 2014 om 11:31. |
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hoeveel burgers die niet om die zeikerds gevraagd hebben ben je bereid daar in Syrie, Irak en in dat geval zeker ook de omliggende landen voor op te offeren? Vergeet de Yezidi's, die zijn peanuts vergeleken met de Sjiitische miljoenen. Ik geloof ook niet dat er op dat vlak al ooit precedenten zijn geweest. Edit: er kan overigens moelijk gesteld worden dat IS nu bestreden wordt. Als ze echt wilden, was het al lang afgelopen met IS. Er zijn natuurlijk ook nog Assad, Iran, de Koerden en zoveel belangen waar we zelfs het bestaan niet eens van afweten mee gemoeid. De Amerikanen hebben indertijd het vacuüm gecreeërd waar IS nu in rondwaart met hun ondoordachte aanval, en nog onlangs hun steun en training aan allerlei versplinterde rebellengroepjes die tegen Assad moesten strijden en waaruit IS is gegroeid. Ik vind het dan wel heel erg onrechtvaardig om te gokken op het vanzelf doodbloeden van IS en hun ideologie. De slachtoffers van die criminelen, ook uit ons land, waaronder ook bekeerlingen, zijn niet gewoon om moslims hoor, die het volgens de heersende perceptie altijd zelf gezocht hebben. Het gaat om mensen van vlees en bloed. Stel je in hun plaats...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 10 november 2014 om 12:59. |
|
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk, plots is deze Aboe terug en stuurt berichtjes de wereld in. Het OBL-verhaal wordt herhaald, net zoals verwacht. Wie valt hier nog voor?
Laatst gewijzigd door zonbron : 13 november 2014 om 21:08. |
![]() |