![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik heb een diep zittend menselijk trauma opgelopen toen ik drie jaar was waarschijnlijk.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het niet meer dan een curiositeit. In die zin dat wat een ander spendeert ikzelf niet moet doen. Zolang ik niet in het zak word gezet, heb ik er ook geen probleem mee, net zoals in het voorbeeld in je beginpost. Ik kan er enkel om glimlachen. Goed voor de boekskes, die moeten ook leven van iets. Amazing .... Laatst gewijzigd door Rudy : 21 november 2014 om 18:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |