![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Sexistisch' is blijkbaar ook in tegenwoordig. En 'corporatief' natuurlijk. Het is daarvoor dat de sinttraditie zal moeten wijken door toedoen van dit soort van 'anti racisme' acties. Is dat dan zoveel 'beter'? Culturele uitverkoop.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 16 november 2014 om 14:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maak er niet meer van dan het is tegenwoordig, pure commercie, niets cultureels meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze bevoordelen échte zwartjes en bruintjes via positieve discriminatie om aan een job te geraken, maar onechte zwartje dat al j�*ren gratis voor niks werken voor de mooie ogen van kinderen, die moeten en zullen het slachtoffer worden van de onverdraagzame en ziekelijke regelzucht van de linkies.
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pure commercie? Jammer voor U dan, bij ons is dat dus niet. Wist U dat de christelijke kerk eerst poogde dit feest te verbieden? Prompt werden Sint en Piet dus totaal onzichtbaar voor de kinderen, maar eens zo levend in hun fantasie. En zo zal het blijven! Blauwe groene en whatever "piet" zullen steeds gewoon verklede mensen zijn, maar de échte piet, dié zie je niet. Zouden de auteurs van de Smurfen (blauw) en Shrek(groen) trouwens niet eens snel beginnen met klacht in te dienen wegens plagiaat? Gele Pieten zijn een regelrechte belediging voor de aziatische bevolkingsgroep die denigrerend "geeltjes" worden genoemd, dus dat valt ook af. Alle tinten van bruin zijn verboten wegens racistische ondertoon. Blijft over: de witte (blanke) piet met zwartgeschilderd gezicht. och nee... dat hadden we dus al.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() Indien een zwarte zwarte piet als knecht voorstellen automatisch racistisch is...
Zijn dan alle blanke werkgevers die een gekleurde medemens in dienst nemen, en de werknemer die daarbij in dienst komt, niet automatisch schuldig aan racisme? Want het racisme zou toch liggen in het voorstellen van de kleurling als werknemer van de blanke? ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Jammer genoeg zal geen enkele werkgever of werknemer in die positie het lef hebben om zoch burgerlijke partij te stellen en op zijn minst een morele schadevergoedong te eisen...
Het zou mooi zijn de Jahja's en Anouks voor hun laster en eerroof te laten bestraffen.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is hier seksistisch aan dan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jammer genoeg....
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() toch wel hoor knuppel. Deze insteek heb ik al dikwijls gehoord en gelezen. Natuurlijk enkel op de sociale media.
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik merk aan mijn eigen omgeving dat men het kotsbeu is om voortdurend afgeschilderd te worden als racistisch omwille van banale zaken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij niet alleen. De meest linksachtigen in mijn kennissenkring zijn ook allang naar het centrum opgeschoven en de centrumlinksen zitten nu bij NVA.
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is alsof Don Quichot ineens zonder Sancho Panza moet vechten tegen de windmolens...
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoor namelijk niets anders meer dan ongenoegen rondom mij. Het CGKR heeft werk voor de boeg als het zou horen hoe dat ongenoegen klinkt. De schrik voor het Centrum voor gedachten-kontrole en repressie wordt langzaam maar zeker ondergeschikt aan het ongenoegen.
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat werd allicht ook gedacht vòòr de Berlijnse muur en zelfs het Russische ijzeren gordijn verdween.
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dit is de versie waar ik ook mee ben opgegroeid: de door de Sint vrijgekochte slaaf!
![]() Als kind slik je toch wel alles herinner ik me nu: - ZP was een door de sint vrijgekocht slaaf die uit dankbaarheid bij de Sint bleef werken - hij werd ook zwart door de schouw - hij hielp de sint door stoute kinderen in de zak te steken (de roe was al niet meer aan de orde in mijn tijd) en verder - toen ik op mijn 5de een groot poppenbed kreeg vroeg ik me echt af hoe dat bed door die schouw vanachter die kachel kon geraken: vandaar het verhaal van de betoverde stukken speelgoed: het bed was eerst heel klein getoverd, dan door de ZP naar beneden gebracht, ZP verzette de kachel, de sint toverde het poppenbed terug op maat en de Zwarte Piet vertrok nadat hij de kachel terug op zijn plaats had gezet. Maar één ding was zeker: Zwarte Piet en Sinterklaas bestonden ECHT. En nu zouden we dit moeten afschaffen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 17 november 2014 om 12:28. |
![]() |
![]() |