![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben er zeker van, codes enz... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Inhoudelijk. Jij en ik zitten al ongeveer even lang op dit forum. Ik "ken" jou dus vrij goed. Ik wist niet dat je ooit extreem links stemde, maar ik vermoed dat je dit lapte bij de meest recente stembusgang. Ik leg uit. Voor de PS stemmen in Vlaanderen kan niet, dus dat neem ik niet ernstig. Jij bent een liberaal in hart en nieren, maar de liberalen zijn allang geen liberalen meer, dus die vallen uit de boot. In de tijd dat Jos Verhulst nog een plekje had op dit forum was jij een hevige fan. (Ik ook trouwens) Jos is één keer opgekomen op een lijst van Vivant. Je stemde dus voor Jos ipv van voor, zoals vroeger, de VLD. Vivant liet zich opslokken door de VLD maar Verhofstadt kwam ondanks de versterking zijn beloften niet na. Je stemde dus Lijst De Decker. Maar ook Lijst De Decker overleefde het niet. De hypocriete tsjeven heb je nooit kunnen uitstaan, de VLD was haar krediet ook kwijt, en de SP-a maakt nogal wat te bakken sinds Tobback junior de plak zwaait. Vooral op een plaats buiten Leuven waar Tobback zijn wil beter niet had opgelegd.... Dat je de N-VA niet lust is eveneens duidelijk. De enige N-VA-er die je kan waarderen is Storme. En we weten ook waarom. Die man probeert het liberalisme in de praktijk te brengen, én hij is een eerlijke verdediger van het bindend referendum. Bovendien ontmaskerde Storme op dit forum ooit De Wever, waar je niets van moet hebben. Ik vermoed omdat je in De Wever (te) veel van jezelf herkent. ![]() Bovendien is die partij al gevaarlijk genoeg voor een belgicist. Wat schiet er dan nog over voor wie het niet meer weet, maar die zich toch verplicht voelt om te gaan stemmen? De partij van Peter Mertens. Ik vermoed dat je daarvoor stemde omdat het de keuze van het minste kwaad was. Mertens leek ongevaarlijk omdat de kans om de kiesdrempel te halen erg klein was. Dat je overweegt om VB te stemmen verwondert mij niet. Het verwondert mij wel dat je dit openlijk durft toe te geven. Pet af! Ik volg jou al vele jaren op dit forum en weet daardoor dat jij, net zoals een steeds groter wordend aantal mensen, je buik vol hebt van de overdaad aan allochtonen, hun eisen, hun invloed, en de gevolgen daarvan. Ik heb eveneens gezien dat jij NIET akkoord bent met Pandareus betreffende de ware reden van het cordon sanitaire. Volgende keer stem jij volgens mij idd VB. En jij zult lang niet de enige zijn. Hoever zit ik er langs?
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet echt heel ver.
Waar je in de fout gaat: -Ik ben helemaal geen De Wever want ik lieg niet over mijn standpunten (op een paar overdrijvinkjes na) -Mijn stem voor Peter Mertens deze keer, was niet mijn eerste PVDA-stem: ik stemde reeds heel veel vroeger ook al extreemlinks uit afkeer voor al de establishmentpartijen, en dat voor Vivant en LDD er waren. -Voor VB zou ik kunnen stemmen, maar dan moeten ze eerst hun communautaire afzeik begraven, zoals N-Va nu deed. Dus dat zal niet voor volgende keer zijn, want ze zullen nu weer meer op het communautaire inzetten, om N-Va-stemmers terug te winnen, en omdat 'racisme' niet salonfähig is. En als ze dat thema begraven, dan zijn ze voor mij totaal nutteloos. Bovendien staat wat voor hun economische visie moet doorgaan haaks op wat ik daarover vind.... Maar je analyse is verdomd goed geschreven. Je bent een waardige tegenstrever met veel doorzicht. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij kwijlt harder op De Wever dan een tienermeid op de foto van haar favoriete popzanger, of een bulldog voor zijn trog.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 16 november 2014 om 20:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ledenaantal is geen criterium daarvoor, maar wel hun intenties. En die zijn ongelofelijk klote. Citaat:
Guilt by association. Of maak je dat omweggetje omdat je me niet rechtstreeks voor idioot durft uitmaken? Geen probleem hoor. Iemand die in De Wevers kont blijft kruipen, nadat hij er de ezelsstamp van kreeg omdat hij notabene wilde helpen bij het realizeren van de core-business van de N-Va, die mag mij naar believen uitschelden voor lamlendige lul, goedgelovige Guust, debiele draailoze, immense idioot,..... Echt, ik herhaal het: geen enkel probleem ermee. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Wever vindt zijn leugen betreffende referenda misschien ook niet meer dan een overdrijvingske.... De voorwaarden die je hierboven opsomt vooraleer je VB zou stemmen spelen allicht een rol, maar die had je beter meteen vernoemd. Nu lijkt het alsof je je keutel intrekt. Een democraat in hart en nieren zou niemand het recht ontnemen om via democratische weg zijn doel te bereiken. Ook en zelfs als dat doel de Vlaamse onafhankelijkheid is. Het Vlaams Belang is bovendien de enige partij in dit land die de invoering van bindende referenda in haar programma heeft staan.
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Persoonlijk voel ik veel meer voor Van Overtveldt en Vuye. Die mannen zijn echter te eerlijk en voornaam voor de Belgische politiek. In een slangenkuil zoals de Belgische geraakt men met eerlijkheid niet ver.
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb de indruk dat je lichtjes overdrijft. Met een gillende tienermeid heb ik me nooit geïdentificeerd en ik wist ook niet dat een bulldog kan gepassioneerd raken door zijn trog. Een mens leert hier alle dagen bij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat Dewevers kont betreft, nog éénmaal het volgende : iemand zou me eens moeten uitleggen waarom ik, die het lef had rechtstreeks tegen De Wever in te gaan en wist dat ik daardoor geschorst zou worden, plotseling een willoze gatlikker zou geworden zijn. Omdat ik hem een goed politicus vind? Anderzijds begrijp ik ook je reactie. Je voelt je tekort gedaan en je pakt me hard terug. De bedoeling is me diep te kwetsen door altijd hetzelfde afgezaagde refreintje te herhalen. Wel, ik moet je teleurstellen, het raakt me niet meer. Heel even was ik 10 jaar geleden geschrokken door het bericht van mijn schorsing. Toch voel ik geen rancune, dit gevoel ken ik niet. En over wat heb je het steeds in hemelsnaam? Een akkefietje, een storm in een glas water, meer was het niet. Laatst gewijzigd door robert t : 17 november 2014 om 17:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Partijlid
|
![]() Bart de Wever doet mij steeds meer en meer denken aan een soort van TV-predikant.
Hij is zover ik weet de enige Belgische politicus die sommige burgers zover heeft gekregen dat zij hun zuurverdiende spaarcentjes afgeven en zich daar nog goed bijvoelen ook. De staatschuld is over de 400 miljard euro. Hoeveel jaar gaat het duren voordat de werkende middenklasse deze put heeft gevuld ... 10 jaar? 20 jaar ? 50 jaar ? [MANTRA]We moeten met zen allen besparen ...[/MANTRA] [MANTRA]We moeten met zen allen besparen ...[/MANTRA] [MANTRA]We moeten met zen allen besparen ...[/MANTRA] [MANTRA]We moeten met zen allen besparen ...[/MANTRA] ... http://www.hln.be/hln/nl/3424/Econom...zuinigen.dhtml Laatst gewijzigd door Bert de wafel : 17 november 2014 om 17:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() niet zo verwonderlijk als je ziet hoe ze achter hem aanlopen als een kudde schapen.
gelukkig zijn er nog zo'n 70% mensen die wel nog een eigen mening hebben.
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Is ver gekomen. Vergeet niet dat je bij die zeventig procent toch nog een respectabel aantal Vlaams Belangers plots bij de 'goeien' rekent.... ![]()
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lekker gemakkelijk, mensen zo in hokjes zetten?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Lange Limburger : 17 november 2014 om 19:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik begreep niet dat je daarvoor de buitenwacht werd aangezegd, geroyeerd en gedefenestreerd werd, en met de klikken en klakken buitenvloog. Maar ik begrijp nog véél minder dat je nadien De Wever nog steunt terwijl hij lijnrecht tegenover zijn eigen programma, zijn kiezers en zelfs een deel van zijn medewerkers ingaat.
![]() |
![]() |