![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zondaars ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja en nee.
Het zegt ook wel iets over een samenleving dat sommigen leven van de afval van anderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kan erger en minder erg.
We kunnen het proberen het te verhelpen en te voorkomen of we kunnen er onze schouders voor ophalen. We kunnen onze naaste liefhebben of doen alsof hij niet bestaat. We kunnen denken dat we onze rijkdom aan onszelf te danken hebben of we kunnen met de voeten op de grond blijven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook de rieten stoeltjes lijken me best bruikbaar.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 19 november 2014 om 15:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed. Ik roep een beetje in de Belgische woestijn over dit thema. Zelfs in de zogezegd 'progressieve' kunstwereld. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 19 november 2014 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een vijf sterrenhotel kan het niet maken om versleten zetels in zijn lounge te zetten. Of dacht je nu werkelijk dat zakenlui die meer dan 180€ betalen voor een kamer in een versleten lederen zetel willen zitten?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als dat vijf sterrenhotel nu nog in de buurt wat anderen meekrijgt kunnen ze in 't straatje erachter zelfs een kleine sanitaire ruimte zetten of in de boerentoren, daar staat toch veel leeg en de bepaalde bank daar zal wel geld genoeg hebben... . Mss een ideetje voor een lege ruimte die toch enkel dient om stof te verzamelen... ![]()
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel zaken beginnen niet met een droom? Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 19 november 2014 om 18:04. |
|
![]() |
![]() |