Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 november 2014, 21:08   #21
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Ik zou ook niet graag zo'n papiertje op mijn auto vinden.
En sommige voor oudere mensen gaat het misschien wel een eindje duren eer ze het door hebben.

In sommige gemeentes staat er een gasboete op zo'n praktijken. Omdat de meeste automobilisten onmiddellijk zo'n prutspapierke op de grond gooien.

Maar natuurlijk is het 'te miniem' om erg van uw teelballen te maken.

Hooguit, om zelf niet teveel energie in te moeten steken, een mailke aan de een of de andere hoofdzetel van die vuilniszak-jassen.

Noot: het is niet omdat de vakbonden geen rechtspersoonlijkheid hebben, dat je geen klacht tegen "voorlopig onbekenden' kunt neerleggen. Het is dan aan de politie om de individuele overtreder te trachten te achterhalen.
Voor deze pruts zullen ze wellicht niet zoveel moeite doen, maar voor ergere zaken vermoedelijk wel.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2014, 21:53   #22
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Prof Bekijk bericht
Ten eerste is het verboden om zomaar aan iemands eigendom te zitten, zonder het te vragen.

Daarbij, iemand die nog nooit dergelijke boete gezien heeft, kent het verschil niet met een echte boete.

En het is ook niet omdat de ingevulde gegevens niet kloppen, dat je moet denken dat een boete ongeldig is.

Als ik volgende keer een echte boete krijg en deze weg gooi, omdat ik persoonlijk vind dat deze ook niet echt lijkt... zal geen enkele politieagent aanvaarden.

Misschien moet er maar iemand bij u eens een kopij van een echte boete met aangepaste gegevens achter uw ruit steken, met een valse bankrekening.
Eens zien of je dan ook nog zult lachen...
En toch heb je ongelijk. Je was niet eerlijk in je voorstelling van de feiten.
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2014, 21:54   #23
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Inderdaad. Het is hoog tijd dat de druk op de politici maximaal wordt verhoogd om het aannemen van de rechtspersoonlijkheid aan de vakbonden bij wet op te leggen. Evenals de onderwerping aan de boekhoudwetgeving en het opleggen van de publicatie van een jaarrekening met uitvoerige toelichting.
Hierin volg ik je 100 %
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be