Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 30 september 2004, 12:32   #21
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Aan de geur te ruiken die men in sommige winkels opsnuift ... het zou allemaal kunnen.

Nie voor 't een of 't ander maar voor enige tijd deed een goede kennis van ons een speciale actie in zijne schoenwinkel. Een grote kortingsactie op nen bepaalden avond. Koopavond heette dat geloof ik.
Jongens toen ik zijne winkel binnenkwam zat het daar zwart van het volk. Ik schreef bijna zwart van het donkere volk. Meerendeels gekleed in zo van die zwarte nonnenklederen. Ik weet niet of die mensen veel zeep gebruikten of zo maar het moet toch al even geleden zijn geweest dat de meesten zeep hadden gebruikt.
Als ge zo'n non benaderde of voorbijkwam tjonge tjonge tjonge toch.... stinken... echt waar het was met momenten om te k*tsen.
'k hem het nog tegen die kenissen gezegd : om zo uw geld te moeten verdienen en zo werken in zo'ne stank awel merci chapeau..
da was echt nie te doen.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2004, 12:36   #22
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Stratcat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tzuvar Raemborr
Handen af van K&K!
Tutut, nie zagen: de topics in K&K zijn ook relevant voor politiek binnenland. Neem nu die forum gang bang: als alle forumgangers aan het bangen zijn, is er niemand meer over om in de rubriek politiek binnenland te posten.
Of 'gloryholes'... 't is maar een kleine stap van daar naar de DHL-soep.
Oud 30 september 2004, 12:49   #23
CutTheCrap
Provinciaal Statenlid

Standaard

eest een goed alternatief vinden voor de olie en dan kunnen we beginnen met safaris organiseren in het midden oosten en noord Afrika. Nu dat we terecht niet meer op olifanten en leeuwen mogen jagen, zijn de islamieten een prachtig alternatief.

En nog iets, noem moslims geen achterlijken, dat is een belediging voor de mensens die verstandelijk minder begaafd zijn. Noem hen liever onwaardigen.
CutTheCrap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2004, 13:05   #24
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Het gerucht doet de ronde dat het onder zo'n Burka ( zowel de blauwe van Afghanistan als de zwarte van Iran ) ongelooflijk stinkt. Weet iemand daar meer over?
Oud 30 september 2004, 13:05   #25
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Stratcat's schermafbeelding

Standaard

Rare voornamen heb jij, Crap.

Laatst gewijzigd door Stratcat : 30 september 2004 om 13:06.
Stratcat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2004, 13:08   #26
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Het gerucht doet de ronde dat het onder zo'n Burka ( zowel de blauwe van Afghanistan als de zwarte van Iran ) ongelooflijk stinkt. Weet iemand daar meer over?
De geur van ongewassen haar.
Zweetgeur.
Gistend snot : vooral de ouderen gebruiken hun hoofddoek en burka ook als zakdoek.
Spolpoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2004, 13:09   #27
Rock Against Communism
Gouverneur

Rock Against Communism's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
De geur van ongewassen haar.
Zweetgeur.
Gistend snot : vooral de ouderen gebruiken hun hoofddoek en burka ook als zakdoek.
bwééékes. echt walgelijk dat die mensen zichzelf dat aandoen. onbegrijpelijk gewoonweg.
Oud 30 september 2004, 13:10   #28
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier
Rare voornamen heb jij, Crap.
ja, kut en the. Allebei lekker te genieten.....
Oud 30 september 2004, 13:22   #29
ICE-MAN
Parlementslid

ICE-MAN's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
naaktfoto's van in/onder den burka ????????

Na de vraag wat dragen de Schotten onder hunne rok duiktnu weeral een nieuw en prangend probleem op : wat dragen de moslimvrouwen onder hunnen burka ???
k'weet het, wat ze eronder dragen, k'heb het opgezocht !

onder hunnen burka dragen de islamvrouwen...... een allesverslindend oog.... zéér gevaarlijk.....

volgens de literatuur die ik raadpleegde is "een zwart gat" (en dat zit onder elke burka !) een gat in de kosmos dat alle materie naar zich toe trekt en absorbeert !
Oud 30 september 2004, 14:51   #30
VlaamseBelg
Parlementslid

Standaard

[quote=Mosasaurus]Als het aan die musselmannen ligt keren we de klok hier in het Westen ook 1000 jaar terug..
QUOTE]

Vlug op het Vlaams Blok stemmen, daarmee is het maar 950 jaar.

Wel een toffe naam he: Abdul Aziz bin Abdullah Al al-Sheik
Oud 30 september 2004, 17:32   #31
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Zuiveraar
30/09 Saudische religieuze autoriteiten verbieden gsm met camera

De hoogste Saudische religieuze autoriteit heeft een verbod afgekondigd op het gebruik van gsm's die zijn uitgerust met een camera.
Volgens sjeik Abdul Aziz bin Abdullah Al al-Sheik verspreiden de cameramobieltjes "obsceniteit door de islamitische gemeenschap."

De verkoop van met camera's uitgeruste telefoons is sinds maart verboden in Saudi-Arabië, maar dat heeft niet tot een daling van de populariteit van de apparaatjes geleid. De gsm's worden volgens de conservatieve Saudische geestelijkheid vooral gebruikt voor het zonder hun toestemming maken van foto's van vrouwen.
In een vraaggesprek met de krant al-Madina verklaarde Al-Sheik dinsdag voorstander te zijn van strenge straffen voor diegenen die het verbod op het gebruik van de moderne cameratelefoons negeren. Het openbare leven tussen mannen en vrouwen in Saudi-Arabië is grotendeels gesegregeerd . Op veel plaatsen is het nemen van foto's verboden. Vrouwen dienen op straat van top tot teen bedekt te zijn.

[size=5]ACHTERLIJKEN ....[/size]
Ik veronderstel dat hij ook fototoestellen afschaft dan of niet? Of weet deze makker niet dat men daar ook foto's mee kan maken?
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2004, 17:53   #32
Rock Against Communism
Gouverneur

Rock Against Communism's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Ik veronderstel dat hij ook fototoestellen afschaft dan of niet? Of weet deze makker niet dat men daar ook foto's mee kan maken?
ja, maar op straat foto's maken (met een ordinair fototoestel) van vrouwen wordt hier ook niet als doodnormaal beschouwd...
T'is gewoon het feit dat je met die mobieltjes ongemerkt fotokes kan maken, zonder dat het model het door heeft. Daar zal diene islam koning problemen mee hebben zeker

Laatst gewijzigd door Rock Against Communism : 30 september 2004 om 17:53.
Rock Against Communism is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be