![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Aan de geur te ruiken die men in sommige winkels opsnuift ... het zou allemaal kunnen.
Nie voor 't een of 't ander maar voor enige tijd deed een goede kennis van ons een speciale actie in zijne schoenwinkel. Een grote kortingsactie op nen bepaalden avond. Koopavond heette dat geloof ik. Jongens toen ik zijne winkel binnenkwam zat het daar zwart van het volk. Ik schreef bijna zwart van het donkere volk. Meerendeels gekleed in zo van die zwarte nonnenklederen. Ik weet niet of die mensen veel zeep gebruikten of zo maar het moet toch al even geleden zijn geweest dat de meesten zeep hadden gebruikt. Als ge zo'n non benaderde of voorbijkwam tjonge tjonge tjonge toch.... stinken... echt waar het was met momenten om te k*tsen. 'k hem het nog tegen die kenissen gezegd : om zo uw geld te moeten verdienen en zo werken in zo'ne stank awel merci chapeau.. da was echt nie te doen.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Of 'gloryholes'... 't is maar een kleine stap van daar naar de DHL-soep.
![]() |
![]() |
#23 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() eest een goed alternatief vinden voor de olie en dan kunnen we beginnen met safaris organiseren in het midden oosten en noord Afrika. Nu dat we terecht niet meer op olifanten en leeuwen mogen jagen, zijn de islamieten een prachtig alternatief.
En nog iets, noem moslims geen achterlijken, dat is een belediging voor de mensens die verstandelijk minder begaafd zijn. Noem hen liever onwaardigen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gerucht doet de ronde dat het onder zo'n Burka ( zowel de blauwe van Afghanistan als de zwarte van Iran ) ongelooflijk stinkt. Weet iemand daar meer over?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Rare voornamen heb jij, Crap.
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 30 september 2004 om 13:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zweetgeur. Gistend snot : vooral de ouderen gebruiken hun hoofddoek en burka ook als zakdoek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
onder hunnen burka dragen de islamvrouwen...... een allesverslindend oog.... zéér gevaarlijk..... volgens de literatuur die ik raadpleegde is "een zwart gat" (en dat zit onder elke burka !) een gat in de kosmos dat alle materie naar zich toe trekt en absorbeert ! ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#30 |
Parlementslid
|
![]() [quote=Mosasaurus]Als het aan die musselmannen ligt keren we de klok hier in het Westen ook 1000 jaar terug..
QUOTE] Vlug op het Vlaams Blok stemmen, daarmee is het maar 950 jaar. ![]() Wel een toffe naam he: Abdul Aziz bin Abdullah Al al-Sheik
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
T'is gewoon het feit dat je met die mobieltjes ongemerkt fotokes kan maken, zonder dat het model het door heeft. Daar zal diene islam koning problemen mee hebben zeker ![]()
[size=4][/size] Laatst gewijzigd door Rock Against Communism : 30 september 2004 om 17:53. |
|
![]() |
![]() |