![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hoewel Derk de Tweede, ook in Nederland blinken ze vaak niet uit in publieke werken/projecten.
Laatst gewijzigd door Adam Smith : 26 november 2014 om 02:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik nodig de Nederlandse regering uit om het leger te sturen en dit stuk verdriet van een non-land terug te annexeren.
Ik hang alvast de trikoloor uit. Die met de horizontale banden uiteraard. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() pijnlijk zeker voor jou dat ze dat niet vermelden? heel je verhaal onderuit.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Terzijde: die slechte wegen= gewestbevoegdheid. Laatst gewijzigd door pajoske : 26 november 2014 om 15:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Om de motor België terug op te staren dient men eerst de verschillende onderdelen terug samen te voegen en goed vast te zetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De Belgische motor is lang geleden al vastgelopen, daar kunnen zelfs in Afrika niets meer mee beginnen.
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() oplossing voor BE is de opdoeking:
- Vlaanderen en Brussel (desnoods Brussel als stadsgewest, net zoals alle andere grootstedelijke gebieden (vanaf 200.000 inwoners)) bij Nederland - Wallonië, zonder de Duitstalige gebieden, bij Frankrijk - Duitstalige gebieden bij Duitsland. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met alle sympathie, maar ik zou voorlopig toch liever geannexeerd worden door de jongens en meisjes van Rojava. De Zapatistas vind ik een goeie tweede keuze. Hoe dan ook: België opnieuw willen opstarten getuigt van (zéér) kwade wil en/of (uiterst) bedroevende domheid.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() België is een zinkend schip. Wie dat nu nog niet beseft en nog geen maatregelen heeft getroffen zal mee verzuipen. Maar ook Nederland zal mee ten onder gaan. Gans West Europa is eigenlijk een groot zinkend schip. Ik kan niet wachten tot het zover gaat zijn. En met veel leedvermaak van op een veilige plaats toekijken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Staatssecretaris
|
![]() fredje gij zit in uw midlife crisis en denkt aan ander groen gras. Maar het groener gras is toch altijd lekkerder (voor eventjes)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zonder foto op Facebook of Flickr is daar toch maar niks aan, eigenlijk
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik stem voor Antwerpen als hoofdstad van de toekomstige Nederlandse trein. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Na mijn verkiezing als Antwerps burgemeester in 2018 herdoop ik de Leopoldplaats tot Apoplaats, en het Astridplein tot Marcosplein. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Nederlandse leger is helemaal wegbezuinigd.
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Di Rupo eeft gezekt dat alles koet kaat met Belgique.
![]() |