![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens wat doet een ceo? Niks wat een ander kan doen.
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Nogal vrij logisch.
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Als U dat zo gemakkelijk vindt, neem ik aan dat U een onderneming bestuurt?
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
met een paar platitudes geraak je er niet hoor.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Graag een CEO loon voor ouders dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeggen wat ze moeten doen is nu eenmaal makkelijker dan zelf doen hé. Ik zou dat niet kunnen, al wat ik zeg.
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het enige dat een ceo doet is de eindjes van de balans bekijken en daar stuurt hij een beetje bij.
En wees maar zeker dat ze daar geen 7/7 en 24/24 mee bezig zijn. Eerder zo iets tussen 11 en 12 uur na de gazet.
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() in zijn geval, door eindeloos te trollen op internet-fora.
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
projecten lanceren, en projecten kritiek geven op andere zodat de fouten er zoveel mogelijk uit zijn, elkaar controleren en kijken dat we allemaal ons werk juist doen, doelstellingen formuleren zodat iedereen en afspraken maken zodat iedereen weet wat er gat gebeuren en welke richting het gaat evolueren, en inderdaad ondersteund met data en gegevens conclusies trekken die soms snoeihard zijn, en soms verkeerd inderdaad. Ik heb daar nog niemand zijn gazet zien lezen, en we hangen daar allemaal boven ons bundeltjes papieren en nemen nota's, en proberen voor de groep geld te verdienen en te zorgen dat alles beter gaat, de problemen oplossen die je tegenkomt op de vloer, de problemen tussen personen, de problemen met leveranciers, de problemen met technieken. Advies geven, en stemmen over investeringen, dus inderdaad samen beslissen of afkeuren. En als we eenmaal beslist hebben ervoor gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga en vergader u staat er ergens geschreven.
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik liet al altijd mijn verplichte vergadering uitschrijven en onderteken dat gewoon.
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommige bedrijven denken dat ze in het parlement zitten.
Elkander vervelen met vragen en antwoorden verzinnen. Je kan zich eens afvragen waar tussen in ze nog tijd vinden om te werken?
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En als het na 6 maanden allemaal is mislukt ...zegt hij sorry ik ben weg maar gaat wel eerst langs de kassa een paar miljoenen opstrijken.....zware verantwoordelijkheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je zo eens die mannen ziet, de CEO dus, van bv de ....chemie.
Elk heeft zo zijn kantoor. 3/4 is precies eeuwig in verlof. De rest zit zijn gazet te lezen. Af en toe kijken ze eens naar de winst. En wat niet winst maakt verkopen ze, Afijn laten ze verkopen.
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hou op want ik krijg nog medelijden met die mannekes..... ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 26 november 2014 om 15:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dat zegt genoeg over hun nut.
![]() |
![]() |
#39 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Je kan het draaien of keren, maar een CEO of andere manager brengt veel meer op dan een gewone werknemer. Dan is het normaal dat die CEO meer verdient dan pakweg Jan Modaal aan de band. Wat doet die? Een schroefje indraaien... Dat kan elke baviaan. Maar een visie hebben, een strategie opstellen, dat kan enkel iemand van niveau. En die moeten dan ook loon naar werken krijgen. Zoals sommigen het hier voorstellen kan elke idioot (lees: gewone werknemer) een bedrijf leiden. Dat klopt: de grond in.
![]() |
![]() |
#40 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb toch sterk de indruk dat die CEO geen jota kan uitvoeren zonder dat personeel onder zich...... Maar ik kan me vergissen, hé ? Ik zie dat hier enkel maar in de ambtenarij en misschien is dat in de privé toch anders ? Of heb ik de verkeerde definitie van 'CEO' ?
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 26 november 2014 om 16:14. |
|
![]() |
![]() |