Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: De bizarre generatiekloof
Mijn ouders hebben het krap, hun kinderen ook -- beide zijn tegen de regering 0 0%
Mijn ouders hebben het krap, hun kinderen ook -- beide zijn voor de regering 0 0%
Mijn ouders hebben het krap, hun kinderen ook -- ouders voor, kinderen tegen de regering 0 0%
Mijn ouders hebben het krap, hun kinderen ook -- ouders tegen, kinderen voor de regering 0 0%
Mijn ouders hebben het goed, hun kinderen niet -- beiden voor de regering 0 0%
Mijn ouders hebben het goed, hun kinderen niet -- beiden tegen de regering 1 12,50%
Mijn ouders hebben het goed, hun kinderen niet -- ouders voor, kinderen tegen regering 0 0%
Mijn ouders hebben het goed, hun kinderen niet -- ouders tegen, kinderen voor de regering 1 12,50%
Een andere combinatie 6 75,00%
Aantal stemmers: 8. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 12 december 2014, 11:46   #21
Drosamadaris
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
En dat kost geld, vééél geld. En of dat daarom altijd beter gedaan is betwijfel ik nog.
Dat het geld kost weet ik; 2 jaar geleden hebben we ons huis gebouwd, dus de kost ken ik .
Dat het beter gedaan is dat als ik het zelf had gedaan, daar ben ik heel zeker van. Ik heb noch de tijd, noch de zin om daarmee bezig te zijn, dus ongetwijfeld is het nu beter gedaan. Als je dat echt zelf wil doen, dan kan je dat ongetwijfeld nog beter doen en goedkoper, maar dat is de keuze die je dan maakt eh.

Wel gekozen om dat met een klein bedrijf te doen. Mensen die met jouw werf bezig zijn, niet met tientallen andere werven. Ook dat kost wat meer, maar dan heb je wel een goed aanspreekpunt.

Citaat:
Dat is uw keuze. Maar dan moet men ook niet jaloers zijn op de babyboomers die voor hun eigen welvaart gezorgd hebben doro harde werken= 40uren voor de regulmiere job en 10,20 of 30 uren in de vrije tijd.
Dat is het dubbele van de huidige 36/38 uren werkweek.
Howhow, ik zeg nergens dat ik daar jaloers op ben of dat ik daar een probleem mee heb. Dat is inderdaad mijn heel bewuste keuze geweest en uiteraard hangen daar gevolgen aan vast. Denk dat je mijn reactie daar verkeerd leest; dat was gewoon een illustratie of een anekdote, om het maar zo te zeggen

Wij hebben gebouwd, direct een deftig, degelijk, groot en goed huis. Was dat duur? Jazeker. Was het onbetaalbaar? Nope. Moet het onderdoen voor het ouderlijke huis? Ook niet. Hebben we er spijt van? Nope. Gaat dat huis voor altjd zijn? Ook niet .
Drosamadaris is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be