Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 december 2014, 09:28   #21
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door non-conformist Bekijk bericht
Te zien aan het aantal draden heeft de staking rechts goed pijn gedaan.
enorm, regering gevallen, PS en Sp-a in de fedreg geraakt, land gered, en nu weer aan t werk.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2014, 09:31   #22
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zie je wel Bekijk bericht
Zou er onder de linksen 1 normale zijn?

Wie weet.
Wat is er abnormaal aan onder maskers en voorwendsels enkel aan jezelf te denken?
heel normaal eigenlijk.
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2014, 09:35   #23
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Amai nog niet. Enorm hard
En nu allemaal terug braaf aan het werk en de baas pijpen in de hoop in de bovenste schuif te komen liggen. Gisteren nog veel noten op hun zang en vandaag terug aan de band of achter hun bureau. De economie heeft gisteren veel geld verloren en elke Belg zal dat mee mogen betalen. Ook de stakers!

En nog een mooitje in mijn naburige gemeente. Die dacht ook een groot bakkes te hebben maar met al die carapils kon hij nog niet meer deftig op zijn benen staan. En vandaag wordt hij overal uitgelachen en kan hij nergens nog zijn hoofd laten zien. Eén woord / LOOOOOOOOOOOSER
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf2014...mpaign=seeding
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2014, 09:36   #24
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steben's schermafbeelding

Standaard

Beste arbeider, gezien het systeem je toch verneukt, heb ik als vakbond een vraagje: laat mij u eerst nog vlug ook eens verneuken tot je er bij neervalt. En zo hebben we eerlijke verdeling in ons land!
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club

Laatst gewijzigd door Steben : 16 december 2014 om 09:37.
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2014, 09:49   #25
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je moet beter leren lezen. Juister was geweest : zo te zien heeft de mislukking van de staking links pijn gedaan.
Oud 16 december 2014, 09:54   #26
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Amai nog niet. Enorm hard
En nu allemaal terug braaf aan het werk en de baas pijpen in de hoop in de bovenste schuif te komen liggen. Gisteren nog veel noten op hun zang en vandaag terug aan de band of achter hun bureau. De economie heeft gisteren veel geld verloren en elke Belg zal dat mee mogen betalen. Ook de stakers!

En nog een mooitje in mijn naburige gemeente. Die dacht ook een groot bakkes te hebben maar met al die carapils kon hij nog niet meer deftig op zijn benen staan. En vandaag wordt hij overal uitgelachen en kan hij nergens nog zijn hoofd laten zien. Eén woord / LOOOOOOOOOOOSER
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf2014...mpaign=seeding
Moet jij dan die verloren tijd van gisteren niet inhalen ?? Vandaag geen contracten laten tekenen bij klanten en daarna vlug iets gaan eten ? Ik zou nu maar verderdoen want gisteren was je zelfs van plan de stakers met scherp te beschieten.De klanten wachten !
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2014, 09:56   #27
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Ik zal een stuk van een andere post van mij van zojuist hier speciaal voor jou neerzetten :

Ik ben gisteren zelf bij drie klanten geweest. Drie klanten met elk meer dan 15 man personeel (eentje ik denk rond de 40 man). Ook alle drie in een industrieterrein gevestigd. Nergens door stakers tegen gehouden en in de drie bedrijven werkte iedereen alsof het een doodnormale maandag was. Nergens hadden ze last van de staking en de productie draaide normaal. Enkel in Heist o/d Berg heb ik een stakingspiket gezien. Maar dat was al door de politie opgeruimd en de stakers stonden aan de zijkant in de berm.
Oud 16 december 2014, 10:00   #28
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Moet jij dan die verloren tijd van gisteren niet inhalen ?? Vandaag geen contracten laten tekenen bij klanten en daarna vlug iets gaan eten ? Ik zou nu maar verderdoen want gisteren was je zelfs van plan de stakers met scherp te beschieten.De klanten wachten !
Met scherp schieten hoeft al niet meer. De vakbonden wilden het spel hard spelen maar ze zijn het aan het verliezen. Laat ze nog even doen en het kalf is verdronken (en in geval De Leeuw en Leemans mag je het woord kalf zelfs letterlijk nemen). En dan zullen alle stakers terug hun bazen gaan pijpen in de hoop geen C4 te krijgen

PS : het was een lekker etentje gisteren
Oud 16 december 2014, 10:09   #29
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik zal een stuk van een andere post van mij van zojuist hier speciaal voor jou neerzetten :

Ik ben gisteren zelf bij drie klanten geweest. Drie klanten met elk meer dan 15 man personeel (eentje ik denk rond de 40 man). Ook alle drie in een industrieterrein gevestigd. Nergens door stakers tegen gehouden en in de drie bedrijven werkte iedereen alsof het een doodnormale maandag was. Nergens hadden ze last van de staking en de productie draaide normaal. Enkel in Heist o/d Berg heb ik een stakingspiket gezien. Maar dat was al door de politie opgeruimd en de stakers stonden aan de zijkant in de berm.
Al die klanten en die etentjes. En dan nog je frustratie moeten van je afschrijven uit pure verveling.....en je zo kwaad maken voor niks...gewone normale maandag nergens had er iemand last en alles draaide zoals het moest.Eigenlijk zou het alle dagen staking moeten zijn voor jou

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 16 december 2014 om 10:09.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2014, 22:28   #30
non-conformist
Europees Commissaris

non-conformist's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Met scherp schieten hoeft al niet meer. De vakbonden wilden het spel hard spelen maar ze zijn het aan het verliezen. Laat ze nog even doen en het kalf is verdronken (en in geval De Leeuw en Leemans mag je het woord kalf zelfs letterlijk nemen). En dan zullen alle stakers terug hun bazen gaan pijpen in de hoop geen C4 te krijgen

PS : het was een lekker etentje gisteren
Was dat met of zonder uwe Porsche.

Te zien aan de reacties hier heeft het inderdaad pijn gedaan

En weet je wat : de regering wil onderhandelen.

Daar sta je dan
non-conformist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2014, 22:29   #31
non-conformist
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Al die klanten en die etentjes. En dan nog je frustratie moeten van je afschrijven uit pure verveling.....en je zo kwaad maken voor niks...gewone normale maandag nergens had er iemand last en alles draaide zoals het moest.Eigenlijk zou het alle dagen staking moeten zijn voor jou
Oud 16 december 2014, 22:33   #32
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De vakbonden schijnen inderdaad niet te beseffen dat dergelijke blokkades tegen hen werken. Ik heb geen enkel probleem met stakingsrecht. Wie wil staken, moet dat dan maar doen overeenkomstig eer en geweten. Alleen: laat anderen gerust. Wie het anders ziet, laat die ook in zijn waardigheid.

En dat is overduidelijk bij deze laatste staking niet gebeurt. En dit kon ook op geen begrip rekenen van de mensen. In vorige stakingen reageerden mensen nog min of meer gelaten, maar nu zie je duidelijk dat mensen zich verweren. Dat zou een teken moeten zijn voor de vakbonden, maar die zijn jammer genoeg blind voor de werkelijkheid.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2014, 22:38   #33
non-conformist
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
De vakbonden schijnen inderdaad niet te beseffen dat dergelijke blokkades tegen hen werken. Ik heb geen enkel probleem met stakingsrecht. Wie wil staken, moet dat dan maar doen overeenkomstig eer en geweten. Alleen: laat anderen gerust. Wie het anders ziet, laat die ook in zijn waardigheid.

En dat is overduidelijk bij deze laatste staking niet gebeurt. En dit kon ook op geen begrip rekenen van de mensen. In vorige stakingen reageerden mensen nog min of meer gelaten, maar nu zie je duidelijk dat mensen zich verweren. Dat zou een teken moeten zijn voor de vakbonden, maar die zijn jammer genoeg blind voor de werkelijkheid.
Ik heb stellig de indruk dat U en de rest hier vooral blind bent.
Oud 16 december 2014, 22:59   #34
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
En weet je wat : de regering wil onderhandelen.

Daar sta je dan
De regering was al van in den beginne onderhandelingsbereid.

Het waren de vakbonden die weigerden op de uitnodiging in te gaan...
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2014, 23:01   #35
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb stellig de indruk dat U en de rest hier vooral blind bent.
Blind, voor...?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be