![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat is er abnormaal aan onder maskers en voorwendsels enkel aan jezelf te denken?
heel normaal eigenlijk.
![]() |
#23 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() En nu allemaal terug braaf aan het werk en de baas pijpen in de hoop in de bovenste schuif te komen liggen. Gisteren nog veel noten op hun zang en vandaag terug aan de band of achter hun bureau. De economie heeft gisteren veel geld verloren en elke Belg zal dat mee mogen betalen. Ook de stakers! En nog een mooitje in mijn naburige gemeente. Die dacht ook een groot bakkes te hebben maar met al die carapils kon hij nog niet meer deftig op zijn benen staan. En vandaag wordt hij overal uitgelachen en kan hij nergens nog zijn hoofd laten zien. Eén woord / LOOOOOOOOOOOSER ![]() ![]() ![]() http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf2014...mpaign=seeding |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Beste arbeider, gezien het systeem je toch verneukt, heb ik als vakbond een vraagje: laat mij u eerst nog vlug ook eens verneuken tot je er bij neervalt. En zo hebben we eerlijke verdeling in ons land!
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 16 december 2014 om 09:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik zal een stuk van een andere post van mij van zojuist hier speciaal voor jou neerzetten :
Ik ben gisteren zelf bij drie klanten geweest. Drie klanten met elk meer dan 15 man personeel (eentje ik denk rond de 40 man). Ook alle drie in een industrieterrein gevestigd. Nergens door stakers tegen gehouden en in de drie bedrijven werkte iedereen alsof het een doodnormale maandag was. Nergens hadden ze last van de staking en de productie draaide normaal. Enkel in Heist o/d Berg heb ik een stakingspiket gezien. Maar dat was al door de politie opgeruimd en de stakers stonden aan de zijkant in de berm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() PS : het was een lekker etentje gisteren ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 16 december 2014 om 10:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Te zien aan de reacties hier heeft het inderdaad pijn gedaan ![]() En weet je wat : de regering wil onderhandelen. Daar sta je dan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat is overduidelijk bij deze laatste staking niet gebeurt. En dit kon ook op geen begrip rekenen van de mensen. In vorige stakingen reageerden mensen nog min of meer gelaten, maar nu zie je duidelijk dat mensen zich verweren. Dat zou een teken moeten zijn voor de vakbonden, maar die zijn jammer genoeg blind voor de werkelijkheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |