![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door zonbron : 23 december 2014 om 22:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Alleen ik snap de achterliggende reden niet van de ware toedracht hier van en het verbergen van de taktiek die ze gebruikt hebben om een burgervliegtuig neer te halen...dat deze neergehaald is, is meer dan duidelijk maar hoe ? Daar wil niemand enige openbaarheid over geven en dus wordt dat voor het grote publiek doodgewoon door middel van de media volledig op een dwaalspoor gezet ! Dat een buk raket dat zou gedaan hebben, blijkens de situatie in oekraïne eind vorig jaar, begin dit jaar begon, een twistpunt....er zijn duidelijke aantijgingen gemaakt op geheimhouding van de werkelijke situatie en hoe ze dat blijkbaar willen uitspelen in het voordeel van de VS...EU is een schoothondje gebleken voor de VS, dat bewees het charter dat ondertekend werd tussen Nederland, België, Australië en nog een land...doofpot om de werkelijke daders te ontzien... Mogelijks kan het wel kloppen dat een buk raket het toestel heeft kunnen raken...wellicht met een variant dat de werkelijke hoogte aankon waarop het vliegtuig vloog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 24 december 2014 om 09:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Betreft dat...
Als ik me nog goed herinner van de periode na de aanslag op dat vliegtuig (MH17) zijn er vrij snel foto's op het net verschenen die duidelijk maken dat er alleszins een projectiel aanwezig was dat de oorzaak vormde voor de neerstorting..foto's met kleine gaten in geschoten op de grond wijst niet echt op mitrailleur van 30 mm groot, daarvoor zijn de verhoudingen veel te klein volgens de foto's. Maar wat me wel opviel was dat er zelfs onderaan de rechter of linkervleugel schade op te merken was...dus kan het niet anders dan duiden op een exploderende projectiel of van los slingerende stukken van de romp na de impact, er was een duidelijke grote inslag gat op te merken aan de cockpitraam zone...de kleine kogelinslagen zijn achteraf op de grond na de neerstorting in geschoten...een andere verklaring heb ik nog niet, het blijft bij mij nog twijfelachtig op het twistappel van een grondraket of een jachtvliegtuigraket ? |
![]() |
![]() |