![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wat vond u het ergste binnenlandse politieke feit van 2014 | |||
De besparingen die de middenklasse treffen en de rijken belonen |
![]() ![]() ![]() |
3 | 7,32% |
Het sterk gestegen aantal armen |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,44% |
Het feit dat de NVA aan de macht kwam |
![]() ![]() ![]() |
6 | 14,63% |
Het feit dat we op het vlak van groene energie stilstaan |
![]() ![]() ![]() |
2 | 4,88% |
Het feit dat we nog altijd geen leider zijn in de strijd tegen de klimaatverandering |
![]() ![]() ![]() |
2 | 4,88% |
Het feit dat onze klassieke energiebevoorrading onder druk kwam te staan |
![]() ![]() ![]() |
3 | 7,32% |
Het sterk verstrengde migratiebeleid |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
De stakingen van de middenklasse tegen de elite |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,44% |
De weeral toegenomen ongelijkheid |
![]() ![]() ![]() |
2 | 4,88% |
Het feit dat ons banksysteem zwak de stresstesten doorstond |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
De onbestuurbaarheid van een groeiend aantal gemeenten |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Het feit dat het zelfmoordcijfer in België blijft stijgen |
![]() ![]() ![]() |
6 | 14,63% |
Ander |
![]() ![]() ![]() |
15 | 36,59% |
Aantal stemmers: 41. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat er niet, alles, �*lles aan gedaan werd om de N-VA te vermijden, natuurlijk.
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De groeiende vlamingenhaat die de Waalse populisten aan de dag leggen:
Boer Lütgen, Joêlle Milquet, Laurette Onkelinx, burgemeester Mayeur, Paul Magnette: allemaal kleine Hitlertjes in spé die niets liever zouden willen dan de Vlamingen vergassen.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() !!!! ALLE politiekers !!!! !!!! mogen hunnen eigen nol baffen !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() - lol -
Cookie, ben je al aan de Pleegzuster Bloedwijn bezig? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik mag geen alkohol drinken
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zit nochtans tjokvol met Vlamingen.
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe komt dat, wat heb je gedaan?
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was dus een rotjaar omdat er niet alles, �*lles aan gedaan werd om de N-VA te vermijden. Voordien king alles immers koet met Belgique. Kist en kast zat wel vol met lijken, maar de deksels en kastdeuren begaven het geen dag te vroeg.
Dit was voorspelbaar. De N-VA had "haar verantwoordelijkheid" niet mogen nemen, en de verwijten dat ze haar verantwoordelijkheid (opnieuw) ontliep moeten slikken als de veroorzakers van de ellende er ook de gevolgen van hadden moeten dragen. Eigen schuld, dikke bult.
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De ontdekking dat er eigenlijk toch geen verschil is tussen het PS-model en het N-VA model, maar of dat negatief dan wel positief is, daar ben ik nog niet uit..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wegens mijn zicht ,
't is nu al 30 jaar geleden dat ik nog wat dronk ![]() Mijn ogen kunnen het niet aan ![]() Ik zie nu sporadisch 2 zwarte vlekjes in't centrum van m'n ogen !! En de drastische temperatuurverschillen = oogpijn ![]() Dus , best geen alkohol voor mij ![]() Bier , toen ik nog 14 was , 2x van pa's pint geproefd , en yakkes !!
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, bij leven en welzijn gaan we zien.
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]()
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() sluiting Ford Genk
|
![]() |
![]() |