![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Op welke partij zou je stemmen? | |||
CD&V + N-VA |
![]() ![]() ![]() |
9 | 18,00% |
VLD + Vivant |
![]() ![]() ![]() |
4 | 8,00% |
SP.a + Spirit |
![]() ![]() ![]() |
4 | 8,00% |
Vlaams Blok |
![]() ![]() ![]() |
24 | 48,00% |
Groen! |
![]() ![]() ![]() |
2 | 4,00% |
Andere partij |
![]() ![]() ![]() |
5 | 10,00% |
Niet / Ik mag nog niet stemmen |
![]() ![]() ![]() |
2 | 4,00% |
Aantal stemmers: 50. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Vreemdeling
|
![]() Kijk jij dan naar het Nederlandse nieuws en vind jij dat objectiever dan de VRT?
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook de Nederlandse kranten vind ik veel objectiever... Zo ziet men maar... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Vreemdeling
|
![]() Ik lees geen Belgische kranten, dus daar kan ik niets over zeggen. Maar wat vind je dan zo objectief aan het Nederlandse nieuws???
![]() De andere programma's van de Nederlandse publieken zijn ook niet allemaal even goed...
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De linksen zullen het gegarandeerd objectief vinden en ... neen, ik ben geen blokker (ik neig meer naar het kartel dat U verkiest... maar dan zonder een machtsgeile en wereldvreemde top). Kunt U me eens uitleggen wat U, buiten het weerbericht (en dan nog! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ben één van de bijna 1.000.000 kiezers die wel weten waarom !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom zou die ganse miljoen weten waarom?
|
![]() |
![]() |
#27 |
Partijlid
|
![]() Ik ga toch voor VLD-Vivant, ik denk dat die combinatie echt wel het dichtst bij D66 (de partij waar ik Nederland lid van ben) in de buurt komt. Echter is het zo dat er natuurlijk in de Vlaamse politiek een extra dimensie is, namelijk die van unionistische partijen tegenover partijen die voor Vlaamse onafhankelijkheid/autonomie strijden.
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Unionistische partijen?
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Nou ja, het was meer om aan te geven dat dat toch een extra dimensie (tov de Nederlandse politiek, alleen Friesland/Fryslan benadert die dimensie een klein beetje) geeft aan de Vlaamse politiek. Je kijkt niet alleen naar hun positie op het gebied van sociale en economische vrijheid, maar ook naar het standpunt over de Vlaamse autonomie.
![]() |
#30 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Naast het VB is de enige min of meer geloofwaardige partij CD&V-NVA. De VLD is op dat vlak absoluut de slechtst mogelijke keuze. Betrouwbaarheid van VLD = NUL, het programma is totaal ondergeschikt aan de persoonlijke carrièrewensen van de VLD-top. Een stem op de VLD komt de facto neer op een stem voor de PS. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 4 oktober 2004 om 12:43. |
|
![]() |
![]() |
#31 |
Minister
|
![]() N-VA natuurlijk
|
![]() |