![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, voor zo een onzin uit te kramen moet je geen expert zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Gouverneur
|
![]() Rik Colsaet is een expert. En meestal denken niet-experten dat zij het beter weten dan diegenen die de situatie op de voet volgen. Typisch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Tja, het is ook weer tekenend om te zien dat dit topic niet eens over deze of gene analyse van Coolsaet gaat. Men viseert eenvoudigweg de man zelf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Gouverneur
|
![]() @Tomas: Ik ben inderdaad geen expert en kom hier zeker niet zeggen dat ik het beter weet dan eender wie. Maar ik heb wel zeer goede ogen, voldoende realiteitszin om in te zien dat de receptjes van de "experten" blijkbaar niet werken. De receptjes van de "experten" houden in dat we allochtonen oneindig moeten zalven, vertroetelen,pamperen, met centjes zoethouden en hun vooral niks in de weg mogen leggen. Wel zonder expert te zijn stel ik vast dat deze overdreven inschikkelijkheid ons niks vooruit helpt, ze hebben geen respect voor ons westerlingen en wat mijn part betreft zijn de wittebroodsweken al lang voorbij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rik maakt het prima. Hij werd in het VRT-journaal van zaterdag bevraagd over de actualiteit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Gouverneur
|
![]() @Dalibor: Dat is nog eens goed nieuws. Ga het straks bekijken via 'juist gemist'. Ben nu naar 7de dag aan het zien waarin Geert Bourgeois aankondigde dat hij allerlei budgetten aan het vrijmaken is voor 'deradicaliseringsprogramma's'. En ik die dacht dat we moesten besparen en dat er ocharme geen geld meer was. Toch wel, er is geld genoeg wist Geertje te zeggen. Als er volgens mij geld moet vrijgemaakt worden is het geld om bussen te betalen en vliegtickets. Bussen om Syriëstrijders naar Zaventem te betalen en geld om vliegtickets naar de IS-paradijzen te betalen, 1-richting tickets uiteraard en doordat de heerschapjes niet meer kunnen terugkeren sparen we geld in de toekomst uit, maw win-win-win situatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() Geen idee waarom niet-Islamitische allochtonen, die evenzeer gediscrimineerd worden, nooit terroristische aanslagen plegen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Gouverneur
|
![]() Zojuist de 7de dag gezien op de Rode VRT. En ik moet zeggen, het waren van de 1ste tot de laatste waarschijnlijk allemaal oud studenten van Rikske Coolsaet. In koor werden de gekende linkse mantra's door onze strot geduwd. In het ganse verhaal van de aanslagen is maar 1 schuldige en Rikske zal het graag horen, de bange, blanke autochtone man en vrouw. Allochtonen hebben geen werk, er moeten straathoekwerkers zijn, de politie is racistische, we moeten Vlaamse Imams opleiden, we moeten de Belgische gevangenissen uitbouwen tot Club-Med Plus, enz enz enz, zalf zalf, pamper pamper, kusje hier , kusje daar. Kortom, allemaal de schuld van Jan en Mieke Modaal die liever hun hond en hun kat zien(woordjes van Wouterke VanBellingen) ipv migranten dood te knuffelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Islamieten worden ook nog eens gediscrimineerd voor hun geloof. Smijt daar dan nog eens werkloosheid, lage opleiding, politici die graag verdeeldheid zaaien bij en je creëert de perfecte mix.
Denk aan uw kinderen! Denk aan hun toekomst! ![]() Laatst gewijzigd door sloeber : 11 januari 2015 om 15:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zouden snel af zijn van al onze door de VRT opgevoerde "experten".
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
"We overdrijven het gevaar." Daarna gaat hij verder met overschatten/onderschatten. Maar wat hij duidelijk komt vertellen is dat we het gevaar overdrijven. Daarmee zeg je eigenlijk ook niets als je meent dat je het gevaar niet mag onderschatten, maar ook niet overschatten. Dat is een uitspraak zonder inhoud, en waar ja alle kanten mee opkan. Want wat is dan precies de maatstaf om dat gevaar te onderschatten/overschatten? Wie bepaald precies wanneer we onderschatten/overschatten? Rik Coolsaet? Bovendien zien we Coolsaet altijd wel op de eerste rij staan om alles, wat met de islam te maken heeft, te relativeren. Ik had graag wat meer "diversiteit" gehad op de vrt. Niet steeds weer diezelfde vervelend voorspelbare "objectieve" analyses van dezelfde persoon. Dat is wat veel mensen begint te storen. Ik ben trouwens ook nooit onder de indruk van zijn analyses. Hij weet nooit echt iets te vertellen wat ik niet van het internet kan haal, of wat al lang op andere nieuws-sites staat.
Mein Land Laatst gewijzigd door F.B. : 11 januari 2015 om 16:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Over Molenbeek en Schaarbeek: jeugdwerkloosheid = 50%, en die jongens zouden niet extremistisch mogen worden? Laatst gewijzigd door Wapper : 11 januari 2015 om 17:00. |
|
![]() |
![]() |