![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementslid
|
![]() ik zou graag eens geld aan den Berten geven..............
zo een rolleke euro's, in een plastieke verpakking met van die scherpe kantjes aan................. als suppo !!!!!!!!!!!!!!! ![]()
#22 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Dat is me het eerst opgevallen bij de verkiezingen, enkele jaren geleden, op de VRT, toen het Vlaams Blok door Siegfried Bracke meesmalend 'bruin' werd genoemd. Alsof het allemaal bruinhemden zijn in die partij. En wat te zeggen van de vele ongenuanceerde krantenkoppen (Vlaams Blok haalt slag thuis! Vlaams Blok wil totaal verbod op gewelddadige games! Verreycken troeft vrouw af!) die er enkel op gericht zijn om een negatieve connotatie met het Vlaams Blok op te roepen? Net zoals iedere andere partij heeft het Vlaams Blok geld in kas. Ze hebben het blijkbaar ook nog eens goed beheerd (niet door deuren en ramen naar buiten gegooid zoals onze blauwe vrienden) en ook is het geld niet afkomstig van slinkse praktijken om de partijkas te spekken (cfr. onze rode vrienden).