![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Fields of gold van Sting
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() "Always look on the bright side of life", natuurlijk!
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Gouverneur
|
![]() Behalve de vlaamse leeuw road to walhalla van skrewdriver.
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Alive van P.O.D.:
Everyday is a new day I’m thankful for every breath I take I won’t take it for granted So I learn from my mistakes It’s beyond my control, sometimes it’s best to let go Whatever happens in this lifetime So I trust in love You have given me peace of mind chorus: I feel so alive for the very first time I can’t deny you I feel so alive I feel so alive for the very first time And I think I can fly Sunshine upon my face A new song for me to sing Tell the world how I feel inside Even though it might cost me everything Now that I know this, so beyond, I can’t hold this I can never turn my back away Now that I’ve seen you I can never look away chorus bridge: Now that I know you (I could never turn my back away) Now that I see you (I could never look away) Now that I know you (I could never turn my back away) Now that I see you (I believe no matter what they say) chorus x 2 |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() ik was raf coppens en geert hoste nog vergeten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Gouverneur
|
![]() The end.
The Doors... |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ik blijf het trouwens maar een raar onderwerp vinden, maar goed om toch maar mee te spelen: - Midzomernachtsdroom (F. Mendelssohn) - Afscheid van een Vriend (Clouseau) - A Whole New World (L. Salonga & B. Kane) - Memory (M. Ball) Er is leven na de dood van Freek de Jonge zou ook wel een leuke zijn. ![]()
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Disco Inferno (burn baby, burn!) van Tina Turner.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Maar toch heb ik wel respect voor Axel's mening. ![]()
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Round here - Counting crows
Omdat ik wil sterven in functie van de song ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Piet Hein : 5 oktober 2004 om 22:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zal wel uit de toon vallen in mijn keuze, maar moet er absoluut zijn: de derde beweging van de eerste symfonie van Gustav Mahler. Een uitermate morbide stukje muziek; een trage versie van Broeder Jacob, maar dan in Mineur gespeeld.
driewerf
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 6 oktober 2004 om 09:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En voor de echte freaks: Requiem van G. Ligeti
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |