![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Winkels verliezen klanten door para’s Maar al bij al, hoe veilig is Antwerpen? Nu zijn er nog meer wijken waar geen politie te zien is... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Wel ons trokken die para's wel aan.
We zijn er door gereden. Ik vond dat er vreemdere types rondliepen... Wat mij er nogmaals aan deed denken, ik leef toch meer met moslims samen dan met eenders welke andere cultuur aanwezig in dit land. Ik zou in die buurt geen vuur of de weg moeten vragen ... maar op het kiel in het borgerhout? Daar kan ik alles vragen en is mijn auto tegen de helft van de prijs gemaakt... Samen leven, samen werken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De "terroristen" schijnen zijn naam genoemd te hebben.
En nee, hij schijnt bepaald niet de enige te zijn. Citaat:
Belgie en haar leger zijn betrokken sinds 2010 bij meerdere mlitaire operaties inAfrika. Intervention militaire de 2011 en Libye Opération Tamour (2012) Mali (11 janvier 2013 - en cours) : opération Serval Opération Sangaris Opération Barkhane Oorlog tegen l'État islamique ; opération Chammal Citaat:
Een land dat oorlog voert zal moeten aanvaarden dat haar eigen strijders ook gevaar lopen. Zo simpel is het. Of dacht je dat dit playstation conflicten waren? Waarin "wij" met een joystick vanaf de bank andere mensen mogen "elimineren" zonder dat die andere mensen wat terug gaan doen. Het zou naief zijn om dat te denken. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 23 januari 2015 om 09:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou er alvast geen minuut slaap voor laten als hij het voorwerp van islamterrorisme...oeps....terrorisme zou worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Mijn Bartje? Ik stemde tegen de oorlog!
Ge moet U eens bedenken dat ons land in greep komt van de Islamitische staat. Dat ze hier toestromen en wij moeten de witte vlag hijsen omdat we outnumbered zijn. Beeldt het U eens in... Of een ander scenario, de ene aanslag na de andere. Met als enige simpele eis: trek de troepen terug.... Kunnen we dat niet gewoon doen? Hand shaken en terug naar olie kopen overgaan? Simpel en naïef misschien, maar een betere oplossing zie ik niet voor ogen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Wat geeft ons het recht F16 te sturen naar Irak zonder debat met de oppositie?
Wat gaf Frankrijk het recht Libië staatloos te maken? Wat gaf de VS het recht Irak staatloos te maken? Waarom wij wel maar "owee als ze tegen reageren" ? Waarom is dat manta? |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij moeten ons niet bemoeien met dat soort conflicten, zeker niet omdat wij het machtsvacuüm zelf creëren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Diplomatiek
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En mensen met alu hoedjes zeggen dat nu al decennia.... Dat ze problemen veroorzaken dat later op zo'n magnitude afspeelt dat ze enkel via oorlog nog de oplossing kunnen bieden. Wie zijn de mannen achter de wereld van die oorlog? Het agenda wordt ons al toegeroepen van in de sixties, if not earlier! En zie jullie nog in koor meezingen op een symfonie dat misschien al eeuwen in de kast ligt en de conservativiteit intussen voorbij gestreefd is. Weg ermee!!!!! Ban every fucking religion! Maar dit gaat om meer dan religie en als we dan toch religie in daglicht stellen, schijn uw werpers er dan op zijn minst consequent op! Islam roept op tot onthoofden en oorlog? FAIR! Maar ik heb HIER in Europa nooit één oorlog in mijn mensenleven moeten meemaken. En als ik er dan één zou meemaken, heb ik die oorlog jaren vooraf zien aankomen omdat wij politiek hebben liggen duwen waar we beter niet geduwd hadden. Mass consumption 5.0 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Er worden via diplomatische regels ook bontjassen en ivoren goederen verhandeld met een zeer lelijke achtergrond.
Bij edelstenen en -metalen komen dan mensenlevens aan de pas die we diplomatisch op papier witwassen alsof het nooit gebeurde... |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij denkt toch niet dat wij in Syrië en Irak zijn omdat we de minderheden daar zo zielig vinden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Amerika trok naar Irak voor persoonlijke belangen. Ik denk niet dat wij in Syrië zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |