![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() U bedoelt dat de VS het zich ten doel gesteld hebben om verdriet, dood en bederf te verspreiden, om onschuldigen in het verderf te storten? Ik ben het met u eens dat er universele morele waarden bestaan. Iemand heeft die waarden ooit deugden genoemd. Ook is wel eens geopperd dat moraal en de deugd het geluk van allen moeten bevorderen. En dan moeten mensen die het geluk van enkelen boven alles verheffen soms uitgeschakeld worden. wat vindt u daarvan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bijgevolg lijkt het me sterk een algemene stelling uit te spreken zoals uw zin letterlijk luidt: "het is immoreel de VS te steunen". U uit dit als een axioma. Bijgevolg luidt mijn vraag opnieuw, en verduidelijkt: is dit uw persoonlijke mening die u uit, of ziet u dat als een voldongen feit aan?
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aha, I see !