![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Burgemeester
|
![]() Wat betreft de rechten van de moslimvrouwen : ik was me aan het afvragen of de vrouwen in bepaalde landen wel stemrecht hebben ? Maar wordt er in die landen eigenlijk wel gestemd ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat is natuurlijk 'ongeacht de mate waarin ze zich nog als moslim beschouwen'! Die mate lijkt me overigens totaal irrelevant. Uiteraard hebben zij -net zo goed als u en ik- elk de vrijheid om zelf te kiezen hoe ze zich levensbeschouwelijk situeren. Daarenboven hoop ik van harte dat u het ermee eens bent dat dit totaal nietrs afdoet aan hun recht van spreken in dit algemene maatschappelijek debat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik wou daarnet eigenlijk dezelfde reactie plaatsen op jouw post, wat je vast ook niet zal verwonderen, maar ik dacht toen, laat ik maar nog eens hetzelfde zeggen met andere woorden ![]()
![]() |
![]() |
#26 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In onze cultuur wordt er in 1 op 6 huishoudens iemand onderdrukt. Ik zie die mensen geen hoofddoek dragen.
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Anyway, ik denk dat we eigenlijk wel hetzelfde denken over die rechterlijke uitspraak. Dies denkt er ook zo over, misschien moeten we wel een clubje oprichten. En dan wat rituelen en symbolen verzinnen die we overal en altijd willen uitdragen. Terzijde. Eigen volk eerst, altijd en overal. Hoofddoek, altijd en overal. De gelijkenis is niet louter toevallig. Citaat:
![]() Citaat:
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 5 oktober 2004 om 22:49. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En als ik me vergis, wat best mogelijk is aangezien ik me nooit gewijd heb aan een studie van de katholieke leer, heb je nog ongelijk, want ik aanvaard de katholieke regels niet, en wat ik als volwassene denk, overrules die klets water waar de katholieken belang aan hechten. Ik vraag me van de weeromstuit natuurlijk ook af of jij gedoopt bent. Raf de katholiek, geef toe, het is grappig.
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat elk zijn eigen hobby betalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nu, de oplossing voor het door jou geschetst misbruik van belastinggelden lijkt mij heel eenvoudig: schaf de onzin van 'erkende godsdiensten' af. In een systeem als Kirchensteuer kan ik me wel vinden. Op voorwaarde dat de verering van mijn pluchebeest, waaraan ik rees 35 jaar mijn hart, ziel en verstand wijd, ook als Kerk erkend kan worden.
![]() |