![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Duidelijk een overjaarse '68-er die de doelstelling niet goed heeft begrepen.
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij mag van mij eten wat je wil.
Als je echter voedselpakketten nodig hebt, ze echt nodig hebt om te overleven, zou ik er datgene instoppen wat jou een gebalanceerde, gezonde en kwaliteitsvolle voeding oplevert. Elke diëtist kan je vertellen wat dit is. Maar diep vanbinnen weet iedereen het: - rijst, brood, pasta en aardappelen (met mate, liefst grof) - groenten (veel, in het pakket in diepvriesvorm of blik) - fruit (voldoende, vers) - melk of sojaproducten (yoghurtje, ... besparen op boter) - vlees (gematigd rood, wit en besparen op verwerkt) - vis (duurzaam) - als beleg: lichte kaas, wit vlees of light-confituur - kruiden om alles wat meer smaak te geven (peper op licht beleg bijvoorbeeld) Voor de rest tien- en vieruurtjes die afwisseld uit hartige koeken (120 kCal) en fruit/yoghurt bestaan. Als drinken water, koffie of thee. In het pakket kan eventueel nog ietwat van light-frisdrank zitten (hoogstens 0,33L per dag). Alcohol past er natuurlijk niet in, maar zou in een gewoon dieet hoogstens tot één dag per week moeten beperkt worden (en dan tot een tweetal eenheden). Dus het meeste wat in je pakket zal zitten, kan ik best dulden hoor. Ik stel me gewoon vragen bij choco en cornflakes.
Laatst gewijzigd door lombas : 30 januari 2015 om 22:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nou ivm. die choco en cornflakes denk ik dat ze dat erbij doen omdat het anders toch maar in de vuilnisbak belandt ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Binnenkort misschien een braadpan en wat huisraad, je krijgt je uitzet nog bijeen.
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar zijn schatten te rapen, en zelfs als je tien yoghurtjes meegritst waarvan een vijf echt beschimmeld zijn, heb je er nog steeds vijf gewonnen. Gaan*, zou ik zeggen. * Braadpannen vervallen wel niet makkelijk, dus bij IKEA zou ik niet gaan post vatten.
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat dat goedkoper is dan filet de saxe en pralines natuurlijk!
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
A propos, groffe aardappelen? ![]()
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebben ze een kookplaat? Een ijskast? Citaat:
Maar allez, omdat jij het bent: JA, de armen moeten grove aardappelen eten!
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je krijgt uw eten voor niks en nog veel noten op uw zang ook.
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zouden het beter allemaal in de containers smijten, en die leeggangers er bovenop.
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() Ze zijn niet allemaal ondankbaar en lui hoor.
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ze die gebruiken om er de rest op te smijten.
Ook alweer opgelost.
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het valt soms op dat mensen uit de vierde wereld heel dikwijls overgewicht hebben; En natuurlijk : choco op de boterham is goedkoper dan magere platte kaas of zo. Dus neen, ik vind ook niet dat frosties en dergelijke in zo'n pakket moeten zitten.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hey zeg ik heb super goed nieuws! Het is niet 1x in de maand zoals ik eerst dacht, maar 2x in de week! (telkens op woensdag en/of vrijdagnamiddag gaan zien of er voorraad is, ze worden blijkbaar om de 2 weken bevoorraad .. zo was er vandaag niets meer
![]() ![]() Ik ben super content! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bij deze heb ik genoteerd wat er voor komende tijd op de lijst staat: -1 pak macaroni -1 makreelfilet -1 ontbijtgranen (Frosties) -1 pastasaus -1 stoofvlees -1 vruchtenmengeling -1 zalm -1 gepelde tomaten -1 pak halfvolle melk -1 confituur -1 erwten -1 champignons -1 arachideolie -1 aardappelvlokken En ik mag nu ook gaan winkelen in de sociale superette, ben benieuwd! XD! Amai, ik ben nu helemaal een sociaal geval ... ![]() Niet dat ik het nog echt erg vind, dan is het maar zo, ik eet m'n buikje wel vol, geen Afrikaans hongerbuikje voor mij dus, is dat niet goed ^______^ |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alé bon, nog eentje die aan het infuus gaat blijven liggen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Basic food, licht over datum, gaarkeuken en slaapplaats in ouwe kazernes oid (zelf te kuisen door de gebruikers)... dat zal op termijn minder kosten, en minder misbruik meebrengen, ten opzichte van baar geld om armlastigen hun recht op (over)leven te garanderen.
![]() |
![]() |