![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kindje van Jan van den Berghe?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen wij een kameraad in huis namen, omdat die effectief uit zijn huurwoning gezet werd -niet abnormaal met een deftige huurachterstand-, wisten we dat er gezeik mee ging komen. We hebben dan ook bij de vrederechter in Gent gaan praten met de huisbazin. Het is goed gekomen. Maar als die dame kwaad wou, hadden Babs en ik mogen opdraaien voor die schuld. Ook verminderde zijn invaliditeitsuitkering van €750 naar €280, omdat hij inwonende was. Dat hebben we met de hulp van -raar maar waar- de belastingsdienst kunnen veranderen. Het kwam de belastingsdienst beter uit dat hij niet ten laste kwam. Dus bembemmetje, we hebben ervaring met het in huis nemen van pechvogels. Langs de andere kant, onze "ex-loodgieter" is nu geslaagd goudsmid en graveur (specialiteit muntslagen). Hij heeft zijn tijd hier niet verspild, maar is beginnen herscholen. En nu gij.
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wow, beetje rustig he. Ik ben getrouwd...
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hebben allemaal erg veel medelijden met je , Je Suis bembem
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Elk verhaal heeft 2 kanten. Ik zou graag jouw moeder haar verhaal ook eens horen. Daarna kan ik pas oordelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() Tja, familie kun je jammer genoeg niet kiezen, vrienden gelukkig wel.
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan niet oordelen over uw specifiek geval, Bembem, ik ken uw moeder niet en uzelf enkel via internet.
Maar ik ken 2 gelijkaardige gevallen als het uwe. Mensen die als kind geadopteerd werden. Kleine Koreaantjes die uit hun wereld gehaald werden en bij goed bedoelende Westerse ouders gedropt werden. In beide gevallen is het slecht afgelopen, de verhoudingen liepen helemaal stuk, er was hoe langer hoe meer irritatie, daarna ruzie en dan een volledige breuk. 't Is heel jammer maar later zag ik eens een documentaire over deze problematiek op TV, het schijnt echt veel voor te komen. Wij hadden die kinderen uit oorlogsgebied beter een goede opvoeding en opleiding in eigen land bezorgd in plaats van ze naar hier te halen. Met de jongens uit het éne gezin is het nog goed afgelopen, ze hadden volledig gebroken met hun adoptie-ouders maar hebben een goed leven opgebouwd en toen hun adoptiemoeder op de sukkel geraakte, zijn ze toch ingegaan op haar poging tot contact en hebben haar terug opgezocht. Ze is wel kort erna gestorven. Het meisje uit het andere gezin heb ik helemaal uit het oog verloren, ze was in de tijd dat ik haar kende zo'n 21 of 22 jaar en heel boos op de wereld en vooral op haar adoptiefamilie. Ik hoop dat ze goed terecht gekomen is, want ze was eigenlijk best lief.
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukkig ben je getrouwd.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Een teef van een moeder en een vader die alleen voor zichzelf leefde.Full-time werken en dan keiveel sporten wielrennen,triatlon,marathons en 100 km-lopen,altijd stress die vent wegens tijdsgebrek,en dat kwam niet omdat de kinderen veel aandacht kregen.Opvoeden beperkte zich blijkbaar tot roepen en slaan.Eigenlijk was het erg dat je je als kind schaamt omdat vader of moeder en plein publiek staan te tieren of kletsen geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Die denken dat ze zich kunnen permitteren om familie te veronachtzamen? Om eigen bloed te verwaarlozen? Daar moet je hard tegen optreden, makker. Desnoods moeten ze het voelen. |
|
![]() |
![]() |