![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van Sirte tot India zonder toestemming van Rome? Een stand down? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Welke van deze twee heren denk je dat er regelmatig een proefke rum zou doen?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal in ieder geval niet onderstaande Islamitische geestelijke zijn ...
![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe zal ik het zeggen ?? 😍 He's mister kukelekuuuu tingeling tingeling !!!! 😍
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wel in augustus 2014 werden tal va Afrikaanse vooraanstaande politici op het Witte Huis in Washington ontvangen. En president Obama gaf door een, in het Westen weinig bekend handgebaar, een seintje naar de medegelovigen, dat hij daadwerkelijk een moslim is. Vol van glorie, liep hij er monkelend bij, maar het handgebaar is duidelijk.
Verdere info in volgend artikel: http://www.americanthinker.com/artic...gang_sign.html Na zijn verspreking bij een interview in 2008, is dit nu weer het bewijs van de opinies en overtuigingen, die hij koestert. Hij schijnt de ernst hiervan niet te beseffen.
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Effe aangepast:
Citaat:
😍 He's mister kukelekuuuu tingeling tingeling !!!! 😍 😍 Hij draagt geen nondekuu , is een voze miskinkel met een vettige prinkel !!!! 😍 😍 Die lalt als een lege sjakosh , gevuld met een lege bloemkool in zijn flosh !!!! 😍
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 20 februari 2015 om 01:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bush was de vorige president. Het gaat hier over Hussein Obama alias Barry Soetero. De context is ook heel anders.
Toch goed dat u dit teken correct weet te plaatsen, Bismillah! ![]() ![]()
Het woord 'hond' heeft nooit iemand gebeten - Aristoteles Laatst gewijzigd door fcal : 20 februari 2015 om 01:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Onnozelaar da was wel niet op mij he
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Conspiracy nutters... waar blijven ze die onzin toch halen ? Meestal is het ZB die dergelijke nonsens gaat opzoeken in de obscure krochten van het internet maar blijkbaar is hij niet de enige die liefhebber van onzin is. http://mediamatters.org/blog/2015/02...im-gang/202550 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() Lap. Net nu ik dacht dat het allemaal reptielen waren blijken het plots stiekeme moslims te zijn!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() Nu komt alles uit
![]() Het potske heeft hij ook al ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() No comment
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijft een leuk filmpje ![]() Dan mag die kerel dit wel eens verklaren: http://www.hln.be/hln/nl/17541/Het-l...hln=obinsource
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 17 april 2015 om 23:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Afstraffen die hap.
![]()