![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een wereld. Maar dat kan men met een linkse imbecielen bril niet zien.
|
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leren lezen, Nietzsche, leren lezen.
|
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Wat is het verschil tussen moord en doodslag?
|
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 16 februari 2015 om 16:48. |
||
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Als IS verdreven is, nemen milities gelinkt aan Iraakse veiligheidsdiensten misbruiken over in gebieden waar soennieten wonen. Burgers werden uit hun woningen gezet, ontvoerd of geëxecuteerd. Mensenrechtenorganisatie Human Rights Watch spreekt over mogelijke oorlogsmisdaden. |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, het is daar niet het platte land zoals hier hoor, bombardementen zijn niet altijd effectief. Je hebt sowieso en grondleger nodig die op onbekend terrein een oorlog moeten uitvechten tegen zelfmoordterroristen. Dat is een oorlog die je enkel kan winnen met veel doden aan alle kanten: de vijand, jijzelf en de lokale bevolking.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Omdat IS een populaire verzetsbeweging is die de Sjietische (Iraanse) Cresent wil oprollen.
Iedere Soeniet weet hem te wachten staat als die bloeddorstigen de macht hebben: Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik kan niet alles weten. We zullen het maar op het gebrek aan objectiviteit van onze media houden. |
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#38 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zag ze hier op de tv oproepen om khadaffi te pakken en dat Libië een democratie wou. Dat Sarkozy begon aan het aanvallen van niet burger doelwitten. Toen ik dan in contact kwam met een Libiër kwam ik te weten dat de meningen verdeeld zijn, maar ze zeker geen democratie willen. Dat Frankrijk als eerste doelwitten radio- en tvzenders aanviel zodat Libië geen contact kon maken met de buitenwereld. Dan heeft men een kleine groep die tegen Khadaffi is tot op het bot bewapend, en toen Khadaffi "onderdook" zijn ze al zijn geld gaan pakken en viel het Libisch bestuur "stil". Dat Libisch bestuur hield onderwijs, ziekenzorg, ordehandhaving, rechtbanken, etc in.... Dat was weg, mensen die afhankelijk van hun economie en bestuur waren lopen nu nog de pure anarchie in. Of komen Europa binnen bij onze moslimlievende burgers die oh zo pro immigratie zijn. Mensen die wouden blijven, maar te luid in opstand kwamen tegen deze Franse interventie vertellen het niet meer na Parfical. Libië is intussen verdeeld in drie machten en het Kalief wint daar steeds meer terrein. Vooral in het zuiden tegen Tripoli en in het midden van het land is het pure chaos door de bewapening van "rebellen" door Europa daar en door het aanvallen van het Khadaffi regime. Wat was er eigenlijk mis met Khadaffi dat hij plots in allerijl "eruit moest"? Don't you think we know? En denkt gij dat zoiets onopgemerkt voorbij zal gaan omdat de media het ons niet zegt???? Wij hebben internet, mensen maken youtube films tegenwoordig. Dat veelal mensen niet meer kijken en blind meelopen is hun zaak, maar ze moeten dan niet verwonderd uit de lucht komen vallen als de boemerang terug het Westen in zoeft. Citaat:
Europa weet voor geen meter wie wie is daar en gaat een beetje leiders uit hun troon nemen en wapens uitdelen. We fucked up!!!! Wie vandaag verder meeloopt en de eigen fouten in eigen kamp niet durft erkennen en onder ogen zien is minstens even schuldig. En al die politici die al die tijd zwegen: SCHAAM U!! Citaat:
En hoeveel koppen kapt Z Arabië wekelijks af???? Hun olie stinkt niet ofwat? Maar als iemand dan gratis medische zorg en ondewijs geeft, geen koppen afhakt maar Afrika wat rijker wil maken, gaan we ten strijde... Lijkt me sterk dat Sarkozy evenals gefinancierd en "bewapend" werd door Z. Arabië, of is dat voor U een brug te ver? (niet dat ik Z. Arabië persé aanwijs, maar ik ga mee in uw theorie) Citaat:
En als mensen dat in opstand komen omdat ze hun diensten terugwillen, en je geeft wapens aan fundies om die gematigden neer te knallen dan noem ik dt helemaal niet "dat is oorlog" zoals Europa dat deed in haar geschiedenis. Wij hebben onze ziel verkocht aan de Amerikaanse duivel, en wee hen die hun aardse bezittingen en rijkdom daarmee ontvangen hebben. Het rijk zal van korte duur zijn. Moet jij je eens inbeelden dat de IS hier het koningshuis komt neerschieten omdat hier een paar moslims een islamitisch bestuur willen. Ze doen dat, en ze pakken onze welvaart af, geen scholen en geen ziekenhuizen meer.... Wel, dat is wat Sarkozy deed in Libië en wat Bush deed in Irak. Laatst gewijzigd door Peche : 17 februari 2015 om 07:16. |
||||
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Tripoli = in het Noorden
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neen, die oorlog was gestuurd door andere belangen. Als dat hun motieven waren stond Boko Haraam al lang niet meer recht hoor.... Wat gaf ons het recht daar een hele bestuur lam te leggen en wapens uit te delen? WAT??? Als ik ginder zou wonen en ze pakken mijn vader weg omdat hij verdacht wordt van, ze folteren hem, ze lachen hem uit, ze bombarderen mijn scholen plat en ik verlies ook nog eens mijn moeder.... ja dan zal ik ook geen liefde ontwikkelt hebben voor het Westen. Wij hadden nooit naar daar moeten gaan, basta. En de motieven waarvoor we gingen blijken vandaag niet diegene te zijn die ze ons verkochten door de media. Basta. Zij komen nu naar ons vanuit Tripoli, wie regeerde Tripoli nu weer en wie is daar eerst bommen gaan smijten en wapens gaan uitdelen? |
|
![]() |